Wedstrijdkalender

Moderator: ChatnRunCircuitMods

DeKeiler
Benefactor
Benefactor

do 01-10-2009 10:49

De ronselpraktijken moet je misschien met een korreltje zout nemen maar ik ben wel van mening dat je alleen hoort te stemmen op wedstrijden waaraan je ook echt gaat deelnemen. Alleen de deelnemers hebben belang bij een verkiezing. Wanneer je het wel een symphatieke wedstrijd vindt, lijkt mij geen criterium om te stemmen.
Dat je op het laatste moment moet afzien van een westrijd ala, dat kan.

Gezien de hoge stemaantallen die ik zie in de polls, vraag ik mij af of elke stemmer daadwerkelijk medoet.
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 10:59

DeKeiler schreef:Alleen de deelnemers hebben belang bij een verkiezing.
Dat is precies waarom ik probeer zoveel mogelijk stemmen te krijgen voor 'mijn' wedstrijd. (Die het overigens niet gered heeft :( )

Ronselen is misschien niet gewenst, maar als anderen het doen, doe ik het ook. Misschien een puntje voor de evaluatie. Misschien moet er één poll per week komen, zodat je alleen op je eigen wedstrijd kunt stemmen. Maar dan nog, ik loop niet elke week en dus houd ik 'verkoopbare' stemmen over...
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Maurieske
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 11:36

Misschien kunnen onze onvolprezen organisatoren eens lijstje produceren waarin staat hoeveel mensen er daadwerkelijk aan een bepaalde wedstrijd hebben deelgenomen. Vervolgens deze cijfers even vergelijken met de stemmingsresultaten uit de polls en je weet een hoop meer ....
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 12:46

Maurieske schreef:Misschien kunnen onze onvolprezen organisatoren eens lijstje produceren waarin staat hoeveel mensen er daadwerkelijk aan een bepaalde wedstrijd hebben deelgenomen. Vervolgens deze cijfers even vergelijken met de stemmingsresultaten uit de polls en je weet een hoop meer ....
Of om het gemakkelijker te maken voor de organisatie de namen van de stemmers publiceren (als dat mogelijk is).

Waarom zijn de stemmingsronden tot nu toe anoniem?
How's my Dutch?
tacohanou
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 01-10-2009 13:06

Fugee schreef:
Maurieske schreef:Misschien kunnen onze onvolprezen organisatoren eens lijstje produceren waarin staat hoeveel mensen er daadwerkelijk aan een bepaalde wedstrijd hebben deelgenomen. Vervolgens deze cijfers even vergelijken met de stemmingsresultaten uit de polls en je weet een hoop meer ....
Of om het gemakkelijker te maken voor de organisatie de namen van de stemmers publiceren (als dat mogelijk is).

Waarom zijn de stemmingsronden tot nu toe anoniem?
Het lijstje waar Maurice op doelt bestaat al sinds de start in de vorm van een Excel sheet, zie de klassementspagina.

De stemming is onderdeel van de functionaliteiten en de techniek van het forum. Hier heeft de organisatie van het circuit geen invloed op.
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 13:10

achterhoekrunner schreef: Je moet het stemmen ronselen niet al te serieus nemen hoor.
Achteraf gezien had ik andere woorden kunnen gebruiken. Afbeelding
How's my Dutch?
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 13:50

tacohanou schreef: De stemming is onderdeel van de functionaliteiten en de techniek van het forum. Hier heeft de organisatie van het circuit geen invloed op.
Ik waardeer 't dat de organisatie mijn overdreven reacties in deze draadje een reactie waard vindt.
How's my Dutch?
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 01-10-2009 14:02

Fugee schreef:
tacohanou schreef: De stemming is onderdeel van de functionaliteiten en de techniek van het forum. Hier heeft de organisatie van het circuit geen invloed op.
Ik waardeer 't dat de organisatie mijn overdreven reacties in deze draadje een reactie waard vindt.
Je mag dan wel een "vluchteling" zijn, maar dat maakt je niets minder waardevol dan elk ander lid hier op de site, en dus ook voor jou een reactie als dat zo uitkomt.

loopse
mynko
Pim
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 01-10-2009 16:18

Ha Mynko,

Je had een vraag over de wedstrijd bij de Nootdorpse IJsclub.

De wedstrijd heb ik uit de Dutch Runners Guide 2009 en onderstaande info heb ik van de site gekopieerd.

De Dobbeloop is een recreatieloop c.q. wedstrijdloop die georganiseerd wordt door de Nootdorpse IJsclub. Hij wordt gehouden in het natuurgebied De Dobbeplas. Het parcour is vrijwel geheel autovrij en verhard door asfalt. De lopers worden begeleid door fietsers, pijlen en bemande posten.

De Dobbeloop wordt iedere 4e zondag van de maand gehouden behalve de maanden Juli en Augustus. De start is aan de Oudeweg 74(achter de molen) gelegen tussen Nootdorp en Pijnacker. De kinderloop(750 meter en 1,5 km) start om 10.45 en de overige afstanden(3,3 - 5 - 10 en 15km) starten om 11.00 uur. De 750 meter is voor kinderen tot 4 jaar. De inschrijving is ter plekke vanaf 10.00 uur en deelname voor de kinderloop is €1,50 en voor de overige afstanden €2,- zonder herinnering. Als de kinderen minimaal 6 van de 10 keer meegelopen hebben krijgen ze een leuke herinnering.

Van alle afstanden wordt er een uitslag gemaakt en ligt de daarop volgende Dobbeloop ter inzage en wordt binnen enkele dagen op internet gezet.

Groet,
Pim
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 01-10-2009 17:01

Pim schreef:Ha Mynko,

Je had een vraag over de wedstrijd bij de Nootdorpse IJsclub.

De wedstrijd heb ik uit de Dutch Runners Guide 2009 en onderstaande info heb ik van de site gekopieerd.

De Dobbeloop is een recreatieloop c.q. wedstrijdloop die georganiseerd wordt door de Nootdorpse IJsclub. Hij wordt gehouden in het natuurgebied De Dobbeplas. Het parcour is vrijwel geheel autovrij en verhard door asfalt. De lopers worden begeleid door fietsers, pijlen en bemande posten.

De Dobbeloop wordt iedere 4e zondag van de maand gehouden behalve de maanden Juli en Augustus. De start is aan de Oudeweg 74(achter de molen) gelegen tussen Nootdorp en Pijnacker. De kinderloop(750 meter en 1,5 km) start om 10.45 en de overige afstanden(3,3 - 5 - 10 en 15km) starten om 11.00 uur. De 750 meter is voor kinderen tot 4 jaar. De inschrijving is ter plekke vanaf 10.00 uur en deelname voor de kinderloop is €1,50 en voor de overige afstanden €2,- zonder herinnering. Als de kinderen minimaal 6 van de 10 keer meegelopen hebben krijgen ze een leuke herinnering.

Van alle afstanden wordt er een uitslag gemaakt en ligt de daarop volgende Dobbeloop ter inzage en wordt binnen enkele dagen op internet gezet.

Groet,
Pim
Pim,

bedankt voor je info.
Het staat allemaal in de kalender verwerkt.

loopse
mynko
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

do 01-10-2009 18:38

mynko schreef:Het staat allemaal in de kalender verwerkt.
Oftewel de kalender voor november a.s. is rond,en er kunnen weer wedstrijden voor december opgegeven worden.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

do 01-10-2009 21:08

Ik ben een van die mensen die stemt voor een wedstrijd, waar ik hoogstwaarschijnlijk niet aan mee zal doen, maar het zou wel kunnen.
Voor het geval dát, stem ik dus op die wedstrijd waar ik aan mee zou doen als dat eventueel zou kunnen.
Maar als ik iemand een plezier kan doen door op een andere wedstrijd te stemmen, mag je me gerust vragen.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

do 15-10-2009 22:16

Zo... de wedstrijden voor december staan er weer op. Zonder Captain Rob zijn voorwerk gaat dat net ff wat lastiger,maar a trois zijn we er toch uitgekomen ;). Niet zo strak misschien,maar het lijkt er heel aardig op.

Net als de vorige maanden zijn er een aantal polls nodig om eerlijk te verdelen, en we hebben een paar wedstrijden zelf toegevoegd om de kalender vol te krijgen.

De polls staan open tot en met 31 oktober,dan maken we de definitieve kalender voor december bekend.

Vanaf 1 november zetten we weer topics open om wedstrijden in januari, de laatste maand van het circuit op te geven.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

za 31-10-2009 9:55

Vandaag de laatste dag om te stemmen op de polls voor december ...
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 01-11-2009 10:55

Alle stemrondes voor de maand december zijn gesloten, de stemmen zijn geteld.

De kalender voor de maand december is weer definitief. Het is dus tijd om je eigen wedstrijden te plannen. Veel plezier maar weer.

loopse
mynko
Plaats reactie