Reglement circuit

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Plaats reactie
FransvH
Lid
Lid
Contacteer:

di 11-08-2009 15:45

Ik ben vandaag net nieuw bij ChatnRun en heb me ook ingeschreven voor het circuit.
Ik kan echter alleen runs uitzoeken van juli die er al ingeplaatst zijn en geen andere loopjes opgeven.
Het reglement is tegenstrijdig daarin:

Daarnaast levert deelname aan elke wedstrijd uit de wedstrijdkalender 5 punten op.

Wedstrijden :
- Alleen wedstrijden die in de circuitkalender zijn opgenomen tellen mee.

Uit eerste zin blijkt dat alle lopen meetellen maar dat je bonus krijgt voor de wedstrijden uit de circuit/wedstrijd kalender.
Maar de 2e zin spreekt dat tegen, maar waarom krijg je dan bonus?
Bovendien kan je lopen van de laatste 2 maanden invullen, maar waar staan dan de lopen van juni?

Graag uitleg. Groeten, Frans
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

di 11-08-2009 17:06

Eigenlijk staat er hetzelfde, alleen elk onder een ander onderwerp. Dus alleen voor de wedstrijden die in de definitieve circuitkalender worden opgenomen wordt bij deelname 5 bonuspunten geteld. Dat doen we om deelname door CnR-leden te promoten, dus niet alleen chatten, maar ook samen lopen en achteraf greetzen.

Bij 9 wedstrijden krijg je bovendien nog 3 extra punten, dus in totaal 8 per wedstrijd.

Bij aanmelding kun je wedstrijden uit de kalender van de afgelopen 2 maanden waaraan je hebt deelgenomen nog doorgeven via het uitslagenformulier.

De wedstrijden van juni staan idd niet meer als keuze in het uitslagenformulier, maar nog wel in de kalender. De naam van de wedstrijd kun je in het toelichtingenveld zetten.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Hens
Benefactor
Benefactor

wo 12-08-2009 23:31

De kneep zit 'm denk ik in het woord "wedstrijdkalender".
Frans interpreteert wedstrijdkalender als alle wedstrijden die dit jaar op de kalender staan. Dat is een beetje te optimistisch denk ik. Bedoeld wordt de CnR-circuit-wedstrijdkalender. (toch?)
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 13-08-2009 13:01

Hens schreef:De kneep zit 'm denk ik in het woord "wedstrijdkalender".
Frans interpreteert wedstrijdkalender als alle wedstrijden die dit jaar op de kalender staan. Dat is een beetje te optimistisch denk ik. Bedoeld wordt de CnR-circuit-wedstrijdkalender. (toch?)
Bingo! :wink:

Weblog
FransvH
Lid
Lid
Contacteer:

do 13-08-2009 14:04

Het is me toch nog niet helemaal duidelijk.

Kan ik ook loopjes invoeren die niet op de ChatnRun Circuit kalender staan?

Als dat niet kan waarom krijg je dan bonus voor deze loopjes; het heeft dan toch niets extra's meer?
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 13-08-2009 14:28

FransvH schreef:Het is me toch nog niet helemaal duidelijk.

Kan ik ook loopjes invoeren die niet op de ChatnRun Circuit kalender staan?

Als dat niet kan waarom krijg je dan bonus voor deze loopjes; het heeft dan toch niets extra's meer?
Frans, je kunt geen loopjes invoeren die niet op de ChatnRun Circuitkalender staan.
Je kunt wel wedstrijden nomineren (we zijn momenteel bezig met het vullen van de circuitkalender voor oktober). Bij meerder inzendingen per wedstrijdweek volgt een stemming (poll).

De bonuspunten stellen minder snelle lopers in staat hoger in het klassement te eindigen, dan relatief snelle. Kijk maar eens naar Albert en Rutger tov Dick, Coen en Manon en Geert. (punten/bonuspunten/aantal wedstrijden).
Vanaf de 9e wedstrijd krijg je 8 ipv 5 bonuspunten en voor de CnR Topwedstrijden zelfs 15. Bij estafette wedstrijden, waar het merendeel van het team uit CnR-leden bestaat ook nog een 5 extra punten.
Ook hier weer de stimulans om elkaar te ontmoeten en samen te lopen.

Hopelijk nu iets duidelijker?
Laatst gewijzigd door Robisrunning op do 13-08-2009 15:57, 2 keer totaal gewijzigd.

Weblog
kouketer
Mister Chat'n'Run 2006
Mister Chat'n'Run 2006
Contacteer:

do 13-08-2009 15:28

Robisrunning schreef: Bij estafette wedstrijden, waar het merendeel van het team uit CnR-leden bestaat ook nog een 5 extra punten.
Ook hier weer de stimulans om elkaar te ontmoeten en samen te lopen.

Hopelijk nu iets duidelijker?
Een goede reden om je aan te melden voor het estafetteteam 10x10 km van de RUN in Winschoten op 12 september! (zie forum wedstrijden) :idea:

Er is nog plek!
PR-lijst
DW67H6G
"dij t haardst runt is t eerst achter de poest..."
Plaats reactie