Daar baal ik van!

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Merle7
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 16:09

Bij ons in Aalten hebben we al jaren op de vier zaterdagen in november de 3DnB Cross(voorheen Loohuiscross). Alle vier wedstrijden zijn ook opgegeven voor de wedstrijdkalender van het ChatnRun circuit en er is er geen één door de stemming gekomen. Niet dat ik ze alle vier verwacht had maar één had toch wel gekunt in mijn ogen. Alle wedstrijden zijn van onze kant uit gezien weer een kilometer of 20 voorbij Arnhem en dat is voor ons al gauw bijna 150 kilometer rijden(retour). Ik weet best dat we in een uithoek zitten en dat er veel meer deelnemers van de kant van Arnhem komen maar ik vind het wel jammer. Ik wil er ook geen klaagverhaal van maken maar ik moest het wel even kwijt! Verder niets dan lof voor de organisatie!
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 01-10-2009 17:04

Geert, ik begrijp je helemaal.

Zeker wat de loohuiscrosscompetetie aangaat, vroeger heb ik die tegen ene Jolink van Argo gelopen, waren mooie wedstrijden. We wonnen ombeurten.

Dat waren mooie tijden in Aalten. Maar eens een slimme truc bedenken om hem volgende keer wel in het circuit te krijgen...

loopse
mynko
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 17:07

Jammer Geert,
ik denk dat we nog meer moeten lobbyen en onderhandse afspraken moeten maken om in de buurt te kunnen blijven :wink:
Geldt natuurlijk ook voor mensen die in andere uithoeken wonen, de macht van de aantallen drukt door in zo'n democratisch geheel. Ik kom overigens minstens één keer meedoen hoor :lol:
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 01-10-2009 17:09

Ach, had maar gezegd! Je had mijn stem kunnen krijgen. Ik heb nu niet gestemd. :roll:
Hoe groot was het verschil?
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 18:49

Even oefenen met lobbyen Geert...
Als ik nu mee doe met één van de edities van die prachtige Loohuiscross in Aalten dan doe jij vast ook mee met de bijna niet te evenaren zware Scharenborgcross in de Schans te Lichtenvoorde (22 november)?
Blijven we even een maandje lekker in het prachtige Oosten, laten we het circuit zitten :lol: :lol:
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
Gait
Lid
Lid
Contacteer:

do 01-10-2009 19:22

mynko schreef:.....vroeger heb ik die tegen ene Jolink van Argo gelopen, waren mooie wedstrijden. We wonnen ombeurten.
Dat ging vast oe-oe-oe-oerendhard!
:twisted:
As 'n boer nie kan zwemm'n, lig't an 't water.
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 01-10-2009 21:50

Gait schreef:
mynko schreef:.....vroeger heb ik die tegen ene Jolink van Argo gelopen, waren mooie wedstrijden. We wonnen ombeurten.
Dat ging vast oe-oe-oe-oerendhard!
:twisted:
ik op miene norton en heeij op siene bsa

loopse
mynko
Merle7
Lid
Lid
Contacteer:

vr 02-10-2009 9:38

achterhoekrunner schreef:Even oefenen met lobbyen Geert...
Als ik nu mee doe met één van de edities van die prachtige Loohuiscross in Aalten dan doe jij vast ook mee met de bijna niet te evenaren zware Scharenborgcross in de Schans te Lichtenvoorde (22 november)?
Blijven we even een maandje lekker in het prachtige Oosten, laten we het circuit zitten :lol: :lol:
De Scharenborgcrossloop is inderdaad een mooie zware cross die ik in 2006 nog meegelopen heb. Voor dit jaar kan ik echter nog niets beloven Andre maar leuk dat je een keer naar Aalten komt.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

vr 02-10-2009 15:41

Merle7 schreef:Bij ons in Aalten hebben we al jaren op de vier zaterdagen in november de 3DnB Cross(voorheen Loohuiscross). Alle vier wedstrijden zijn ook opgegeven voor de wedstrijdkalender van het ChatnRun circuit en er is er geen één door de stemming gekomen. Niet dat ik ze alle vier verwacht had maar één had toch wel gekunt in mijn ogen. Alle wedstrijden zijn van onze kant uit gezien weer een kilometer of 20 voorbij Arnhem en dat is voor ons al gauw bijna 150 kilometer rijden(retour). Ik weet best dat we in een uithoek zitten en dat er veel meer deelnemers van de kant van Arnhem komen maar ik vind het wel jammer. Ik wil er ook geen klaagverhaal van maken maar ik moest het wel even kwijt! Verder niets dan lof voor de organisatie!
Ik vind de balans ook volkomen de verkeerde kant op slaan deze maand. De eerste wedstrijden in de regio oost zijn allemaal in de regio Nijmegen. Dan zijn er ook nog drie wedstrijden in en om de Gelderse Vallei (twee in Oost en een in West). Ik wil er voor pleiten dat de commissie iets meer geografische spreiding bevordert / oplegt.
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 02-10-2009 16:02

Mij is ook geleerd dat de provincie Gelderland groter is dan alleen Arnhem en Nijmegen. Net zoals de provincie Zuid-Holland niet alleen Den Haag is, zegt de Haagsche Ooievâh.

Keep on Running
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

vr 02-10-2009 16:16

Dick schreef:Ik wil er voor pleiten dat de commissie iets meer geografische spreiding bevordert / oplegt.
Namens de organisatie : Zoals al eerder gezegd, we veranderen nu niets meer. We zullen het meenemen in de evaluatie.
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

vr 02-10-2009 17:03

Al doe ik niet mee, ik snap wel de 'ergernis', een eerlijke competitie is het op deze manier niet aangezien sommige bevoordeeld worden wat betreft het makkelijker kunnen deelnemen.

Máár, achteraf vind ik het erg jammer dat ik niet eerder wat aan mijn vorm heb gedaan dus volgend jaar doe ik sowieso ook mee.
Merle7
Lid
Lid
Contacteer:

za 03-10-2009 11:04

Denis schreef:
Dick schreef:Ik wil er voor pleiten dat de commissie iets meer geografische spreiding bevordert / oplegt.
Namens de organisatie : Zoals al eerder gezegd, we veranderen nu niets meer. We zullen het meenemen in de evaluatie.
Heb ik misschien toch nog iets losgemaakt om over na te denken! Bedankt zover voor jullie reacties.

Om er helemaal een voorstelling van te maken kun je het ook eens omdraaien. Je woont in de buurt van Arnhem of Nijmegen en er zijn genoeg wedstrijden in de buurt om daar te lopen maar iedere keer als je voor het ChatnRun klassement mee wilt doen moet je de kant van Aalten op.

Zo nu hou ik er mee op!
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 03-10-2009 11:27

Merle7 schreef:...
Zo nu hou ik er mee op!
Ik zal de komende keren voor Aalten e.o. stemmen :).
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

za 03-10-2009 12:30

Ik snap die ophef niet zo over dit klassement.

Ik hou me er niet mee bezig, maar het lijkt mij toch gewoon aan aardigheid, waar een aantal mensen veel tijd in steken om het wel een zo goede mogelijke aardigheid te laten zijn.

Maar van eerlijkheid waar hier over wordt gesproken is per definitie geen sprake. Het gaat ten slotte om verschillende wedstrijden op verschillende parcoursen. Een 10 km gelopen op plek A levert dezelfde aantal punten op als die op plek B (mits in dezelfde tijd gelopen). Dat is bij voorbaat al oneerlijk.

Maar dat doet er m.i. niet toe.

En zoals bij elk klassement zal je er wat tijd in moeten steken als je wilt winnen. Dat kan hier wat extra reistijd zijn. Het is niet anders. Je moet een wedstrijd nemen zoals hij is.

Mijn bescheiden bijdrage aan deze discussie.

Paul
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
Plaats reactie