Juist omdat we in een uithoek zitten zou je juist moeten stemmen op een wedstrijd in onze omgeving.
Menigeen weet niet hoe mooi het hier is.
Af en toe wat extra reizen vindt ik geen probleem,maar het moet niet doorslaan.
Daar baal ik van!
Moderator: ChatnRunCircuitMods
- blauwgelemonster
- Lid
Hallo,Ik ben Theo Stronks,bijgenaamd het gele monster.Ik zie er misschien gevaarlijk uit,maar ik ben echt heel gewoon.Menig loper heb ik op het laatst de hielen nog laten zien.momenteel doe ik het wat rustiger aan met lopen.
-
- Benefactor
- Contacteer:
En jij durft te spreken van een uithoek?blauwgelemonster schreef:Juist omdat we in een uithoek zitten.
Kijk dan maar even op de kaart waar Delfzijl ligt.
Ik klaag toch ook niet. Mooi zo doorgaan organisatie. Komplimenten en hulde voor het vele werk en razendsnelle afhandeling van de resultaten.
Jan Krans alias virago750
www.jkrans.nl

Neem me zoals ik ben.
Nog ff een veer erbij, ik ben het helemaal met Jan eens!virago750 schreef:Mooi zo doorgaan organisatie. Komplimenten en hulde voor het vele werk en razendsnelle afhandeling van de resultaten.

Ik stel dan ook voor om de organisatie van het CnR-circuit voor te dragen voor heiligverklaring. 

- jjmeijer66
- Lid
Als ik mij goed herinner krijg je eerst de zaligverklaring en daarna pas een heiligverklaring.Hens schreef:Ik stel dan ook voor om de organisatie van het CnR-circuit voor te dragen voor heiligverklaring.
Voor een heiligverklaring zijn minimaal twee wonderen nodig.
Groet'n JJ
Doe as 'ie zeg, dan lieg 'ie niet.
de moeder van Bartje
de moeder van Bartje
- LazyD
- Benefactor
- Contacteer:
't Is een wonder dat ze, ondanks het incidentele gezeur, nog steeds met veel plezier de organisatie doen!
Wonder 2 kan ik niet zo direct bedenken...

Wonder 2 kan ik niet zo direct bedenken...
10361820382159406440852219646
Lefty rulez!
GasGeben!
Lefty rulez!
GasGeben!
Laat ze dan maar niet op Twitter lezenHens schreef:Ik stel dan ook voor om de organisatie van het CnR-circuit voor te dragen voor heiligverklaring.

- achterhoekrunner
- Lid
- Contacteer:
Het is natuurlijk ook onze keuze om in zo'n uithoek te gaan wonen
We kunnen best af en toe naar de bewoonde wereld komen (maar niet te vaak
)
Laten we het vooral niet hebben over hoe mooi het hier in de Achterhoek is, dan wordt het veel te druk!!!
André

Laten we het vooral niet hebben over hoe mooi het hier in de Achterhoek is, dan wordt het veel te druk!!!
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
http://www.trailrunning-on.nl
Hoe mooi het in de Achterhoek is, heb ik gemerkt toen ik bij "de Graafschap" in Doetinchem op bezoek was
Keep on Running

Keep on Running
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
het gaat mij er om wie je bent.
Ik had graag deelgenomen aan het circuit, maar in de uithoek van het koninkrijk waar ik woon worden wedstrijden niet eens in stemming gebracht voor deelname. 

Eigenlijk is het een wonder dat niemand dat tweede wonder kan vindenvirago750 schreef:Kom op mannen en vrouwen.
Dat tweede wonder is toch zo te voorschijn te toveren.
Intelligente koppen zat hier.
Jan

DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
Vermoedelijk juist omdat het 'gezeur' incidenteel is?LazyD schreef:'t Is een wonder dat ze, ondanks het incidentele gezeur, nog steeds met veel plezier de organisatie doen!

Waarom is het eigenlijk gezeur?
Ik denk dat het woord zeuren ontstaan is door klanknabootsing. Zeurende mensen praten met de klankkleur 'hûngng' met een wat lage en vlakke stem. Met een beetje creativiteit zie ik daar wel het woord zeur in...Hens schreef:Waarom is het eigenlijk gezeur?
Maar het woord kan ook helemaal ergens anders vandaan komen.

Appie-B schreef:Ik denk dat het woord zeuren ontstaan is door klanknabootsing. Zeurende mensen praten met de klankkleur 'hûngng' met een wat lage en vlakke stem. Met een beetje creativiteit zie ik daar wel het woord zeur in...Hens schreef:Waarom is het eigenlijk gezeur?
Maar het woord kan ook helemaal ergens anders vandaan komen.
Het etymologisch woordenboeck der scoon Nederlandschen tael schreef: