Daar baal ik van!

Moderator: ChatnRunCircuitMods

virago750
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 08-10-2009 10:37

Allemaal leuk en best, maar daar hebben we ons tweede wonder nog niet mee.

Jan
Neem me zoals ik ben.
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

do 08-10-2009 14:36

Het is op zich al een wonder dat er een Circuit tot stand is gekomen....
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
Gait
Lid
Lid
Contacteer:

do 08-10-2009 15:18

jjmeijer66 schreef: Als ik mij goed herinner krijg je eerst de zaligverklaring en daarna pas een heiligverklaring.
Voor een heiligverklaring zijn minimaal twee wonderen nodig.
Nôh, dan bin'k al 'n mooi end op weg.
Mien vrouw hef mi'j al regelmatig zááálig verklaard. 8)
Da's op zich al 'n wonder, dus zit ik al mooi dichtbie 'n heiligverklaring.

Bin d'r alleen nog nie an toe; veur 'n heiligverklaring mu'j nameluk eerst de piep uut weez'n.

:twisted:
As 'n boer nie kan zwemm'n, lig't an 't water.
DeKeiler
Benefactor
Benefactor

do 08-10-2009 17:43

Als we nu toch helemaal off topic gaan :lol: He Gait:

Als ik um 5 uur 'soavens van mien werk af kom
Den helen dag an ' t pezen gewes mien rugge steet nog krom
En doar kump zo'n jezusfreak en den hult mien an
Hare Krishna of jehova wat wet ik doar verdomme now van
En hun zeurverhoalen holt niet op
Dan kriegt ze van mien 'n houw veur de kop
Want doar boal ik van
Want doar boal ik van
Want doar boal ik van
Want doar boal ik van

Effe on topic:
Ik baal helemaal niet van het circuit. Het enige wat ik mij kan verwijten dat ik niet genoeg wedstrijden genomineerd heb.

Ik heb wel twee aanmerkingen voor de evaluatie:
1: Bonuspunten leggen nu wel een erg groot gewicht in de scha
al. Ipv de 9e en volgende wedstrijd acht punten, stel ik voor drie punten.

2: Meedoen betekent een bepaalde prestatie zetten. Enkel meedoen om punten op te strijken is malus.
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 08-10-2009 22:52

DeKeiler schreef:Ik heb wel twee aanmerkingen voor de evaluatie:
<knip>
2: Meedoen betekent een bepaalde prestatie zetten. Enkel meedoen om punten op te strijken is malus.
Dat lijkt mij heel lastig. Hoe bepaal je of iemand echt zijn best heeft gedaan?
Als je dat probeert te vangen in regels, kom je waarschijnlijk uit op een puntentelling waarbij je gemiddelde prestatie geldt i.p.v. je 5 beste resutaten.
En dat leidt waarschijnlijk tot een circuit waarin de deelnemers als taktiek bepaalde uitslagen niet zullen opgeven.
Dat leidt dan waarschijnlijk tot een reglement dat deelnemers verplicht vooraf aan te geven of ze een bepaalde wedstrijd voor de punten gaan lopen of niet.
En dat brengt dus weer extra werk met zich mee voor de organisatie.

Bovendien betekent dat een zeer grote verandering in het karakter van het circuit.
Dit jaar is het een klassement waarbij iedereen kan winnen.
Jouw voorstel leidt tot een klassement dat gewonnen zal worden door de snelste lopers, dus de mensen die sowieso al regelmatig prijzen winnen.
En daar baal ik van.
DickB
Lid
Lid
Contacteer:

vr 09-10-2009 11:05

Don_K schreef: Dit jaar is het een klassement waarbij iedereen kan winnen.
Jouw voorstel leidt tot een klassement dat gewonnen zal worden door de snelste lopers, dus de mensen die sowieso al regelmatig prijzen winnen.
En daar baal ik van.
Nou Peter-Don, iedereen kan winnen is wat overdreven. Dat is sterk afhankelijk van hoeveel wedstrijden je loopt, en dat is weer afhankelijk van hoeveel wedstrijden er in je omgeving op de kalender komen. En daar ging dit topic nu juist over. :roll:

Ik zou toch liever een circuit hebben zonder bonus punten en waarbij je aan elke wedstrijd mag mee doen. Ik hoef dan niet stad en land af te reizen (deed ik toch al niet) en krijg dan toch mooi mijn wedstrijden in de lijst. Nu komen ze allemaal in mijn schaduw lijst (waarin ik lekker alle wedstrijden meetel) en vergelijk die lijst met het klassement. Ik weet dan in ieder geval waar ik ongeveer sta. Nu wordt dat beeld strk vertekend door het bonus systeem en het beperkt aantal wedstrijden.

Verder natuurlijk niets dan lof!
DickB
Vroeger ook DickB op meetingpoint, maar sinds 2008 is deze NickName gekaapt. Over het algemeen sta ik niet achter de vaak ongenuanceerde bijdragen van deze DickB
runfun
Lid
Lid
Contacteer:

vr 09-10-2009 11:54

DickB schreef:
Don_K schreef: Dit jaar is het een klassement waarbij iedereen kan winnen.
En daar baal ik van.
Nou Peter-Don, iedereen kan winnen is wat overdreven. Dat is sterk afhankelijk van hoeveel wedstrijden je loopt, en dat is weer afhankelijk van hoeveel wedstrijden er in je omgeving op de kalender komen. En daar ging dit topic nu juist over. :roll:
Dat is ook het punt dat ik 'oneerlijk' noemde :) voor mij maakt het weinig uit: ik doe niet mee aan het klassement en ik woon best centraal.

Zonder bonus-punten zou het klassement er volgens mij behoorlijk anders uitzien. Het gaat toch niet om de kwantiteit maar de kwaliteit? Verder weet ik niet hoe de huidige calculator is maar een van de eerste calculators was nogal onzinnig vanwege alleen al het grote verschil tussen bv. een 20/25 jarige en een 35 jarige... terwijl dat nationaal en internationaal toch leeftijden zijn die elkaar weinig ontlopen :)
vicky
Lid
Lid
Contacteer:

vr 09-10-2009 12:00

Dat hele circuit is toch gewoon bedoelt voor de lol en de fun en om elkaar eens wat vaker te ontmoeten? Wat maakt het nou uit wie er wint of niet wint.
Wat mij betreft vind ik het leuk dat ik een aantal mensen van CnR ontmoet heb en zonder dat circuit weet ik niet of dat er zo snel van gekomen zou zijn. Want dan had ik toch minder gereist af en toe.
Misschien ben ik wat makkelijker in dat idee over het (niet) winnen omdat ik toch geen kans heb om te winnen. Ik zie het als een leuk extraatje bij het lopen van de wedstrijden.
En ik baal lekker nergens van! :D
virago750
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 09-10-2009 12:28

Beste lieve Vicky

Ik heb jou dan nog niet ontmoet in mijn 8 wedstrijden, maar ik ga met je mee. Ik baal ook nergens van.!!!!!!!

Jan :D :lol: :wink: :P
Neem me zoals ik ben.
Hilko
Benefactor
Benefactor

vr 09-10-2009 12:42

runfun schreef:Het gaat toch niet om de kwantiteit maar de kwaliteit?
Vanaf het begin is gesteld dat het gaat om andere CnRers te ontmoeten, toch? Bonus dus voor het meedoen, en dan nog wat punten voor het hardlopen. Kwantiteit vóór kwaliteit, niet persé de hardlopers winnen.
Als je met kwantiteit de hoeveelheid tijd, en met kwaliteit de ontmoeting met elkaar bedoelt, klopt het natuurlijk wel. :wink:

zeg ik die nog geen één circuit-wedstrijd heeft meegedaan.
Iwanowitsch

vr 09-10-2009 18:19

Ik doe ook niet mee aan het klassement maar visualiseer een prachtige plek op deze lijst ...

Misschien sta ik laag, misschien sta ik hoog ...

Ach wat doet het er toe ... 8)

Iwan.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

vr 09-10-2009 18:26

Verrek,zou het al 24 januari zijn ?????

Hmmm nee toch echt niet volgens internet,en dat liegt nooit....

Heren evaluisten,nogmaals,we starten na de safarirun het pek-veren-en-pluimen-topic oftewel de evaluatie,bewaar ajb tot die tijd je kruit,anders zouden al die nuttige tips wel eens kunnen verdwijnen.

@Vicky dat jij als enige vrouwleijke reageerster al die kerels nou weer moet herinneren aan iets wat al een keer of tig is gemeld...

Ja,het circuit is vooral chat- en meetFun,ik zou bijna zeggen Runfun.....
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

vr 09-10-2009 19:09

PPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFttttttttt Waar gaat dit over??
Het CnR circuit is als iets leuks gelanceerd, ik heb het ingekleurd om bv mensen te ontmoeten die posten op CnR, om voor de fun tegen elkaar te lopen en misschien om te kijken waar je staat. Maar met nadruk om de gezelligheid!
Ik had me ook opgegeven, maar door omstandigheden aan geen enkele wedstrijd deel kunnen nemen. Jammer maar helaas is het niet anders.

Als ik dit , veronschuldig mij, gezeur en gezanik zo lees en er zou een vervolg op komen, dan krap ik mezelf nog eens tweemaal achter de oren om me op te geven. Kennelijk is de gezelligheid voor sommigen bijzaak en gaat het puur om de punten.

Misschien zie ik het verkeerd, maar kijk eens naar jezelf wat de reden is waarom je jezelf hebt opgegeven en of dit klopt met de opzet van het circuit. Zo dit moest ik ff kwijt.
Geloof niet alles wat je denkt
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 09-10-2009 19:26

Annemarie schreef:kijk eens naar jezelf
Gedaan. 'k Heb er weleens beter uit gezien. ;)
Annemarie schreef:wat de reden is waarom je jezelf hebt opgegeven en of dit klopt met de opzet van het circuit.
JA! :D
Ik heb er ook nog steeds veel plezier in!
En volgens mij is er bij ieder puntenaantal wel een competitie-element te bedenken. (Zoals je "broertje" voor blijven, bijvoorbeeld. :P)
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 09-10-2009 19:32

Annemarie schreef:Misschien zie ik het verkeerd, maar kijk eens naar jezelf wat de reden is waarom je jezelf hebt opgegeven en of dit klopt met de opzet van het circuit.
Ik heb me opgegeven in de hoop ergens eens een keertje een paar biertjes te kunnen drinken met Denis. Maar hij ontloopt me steeds. :twisted:

Of dat klopt met de opzet van het circuit???

WHO CARES !!

Afbeelding
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Plaats reactie