Denis schreef: Fantastisch zoals dit weer allerlei discussies oproept,never a dull moment at CnR.

Moderator: ChatnRunCircuitMods
Ik blijf het circuit rustig verder orgniseren en heb wel eens voor heter vuren qua organisatie gestaan. Kwestie van rustig blijven en relativeren zou ik zeggen.Hens schreef:Nee gestemd.
Ik vind eigenlijk dat de extra estafettepunten met ingang van volgend jaar ook afgeschaft mogen worden.
Het was de bedoeling om samen te lopen, met een estafette loop je juist minder samen en met een team net zo 'samen' als in een willekeurige andere wedstrijd. Beiden voegen qua 'samen lopen' weinig toe en daarom hoeft dat wat mij betreft dus ook niet apart 'beloond' te worden.
Waarom zou dat zijn dan?LazyD schreef:Misschien ook wat suggustief, maareh...
ik ben benieuwd wie van de circuit-organisatoren volgend jaar nog zin heeft in een tweede termijn
Nu pas lees ik jouw bijdrage, Pim (ik was zeker druk met tikken van de mijnePim schreef:Ik zeg...
Pim schreef:Ik zeg (...)
PS Het kan mogelijk zijn dat je meerdere malen x bonuspunten krijgt. Geef dan iemand waar je van houdt 3 zoenen en accepteer de bonuspunten in grote dankbaarheid.
Met dank aan de topperrrrrrrrrrrrrrsTPeters schreef:Volgend jaar misschien extra bonuspunten geven als er meer dan ... CnR-ers aan de wedstrijd hebben meegedaan of er hebben gesupporterd? Dat laatste is wel lastig te bepalen, maar de aanwezigheid van supporters is zeer sfeerverhogend.