Poll Team vs Estafette

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Zijn de extra punten voor de teamdeelnemers van de Blubberrun terecht ?

Peiling eindigde op ma 02-11-2009 6:48

Nee, de letterlijke tekst van het reglement spreekt over estafette,en dit was geen estafette.
24
71%
Ja, doel van het circuit is o.a. samen lopen,en de extra punten voor het team zijn een stimuleringsmiddel daartoe,alleen het woord estafette is verkeerd .
10
29%

Totaal aantal stemmen: 34
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 29-10-2009 7:17

Denis schreef: Fantastisch zoals dit weer allerlei discussies oproept,never a dull moment at CnR.
:lol: Bij gebrek aan echt herfstweer buiten, creeeren we onze eigen storm in een glas water... :P
Afbeelding
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

do 29-10-2009 18:13

Hens schreef:Nee gestemd.

Ik vind eigenlijk dat de extra estafettepunten met ingang van volgend jaar ook afgeschaft mogen worden.
Het was de bedoeling om samen te lopen, met een estafette loop je juist minder samen en met een team net zo 'samen' als in een willekeurige andere wedstrijd. Beiden voegen qua 'samen lopen' weinig toe en daarom hoeft dat wat mij betreft dus ook niet apart 'beloond' te worden.
LazyD schreef:Misschien ook wat suggustief, maareh...
ik ben benieuwd wie van de circuit-organisatoren volgend jaar nog zin heeft in een tweede termijn
Waarom zou dat zijn dan? 8O
Ik blijf het circuit rustig verder orgniseren en heb wel eens voor heter vuren qua organisatie gestaan. Kwestie van rustig blijven en relativeren zou ik zeggen.
Wel leuk hoe iedereen tegen het onderwerp van deze "storm in een glas water" aankijkt. :wink:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
TPeters

do 29-10-2009 21:33

Pim schreef:Ik zeg...
Nu pas lees ik jouw bijdrage, Pim (ik was zeker druk met tikken van de mijne :? ) . Ik merk nu dat ik tijdens het klaverjassen wat meer mijn mond had moeten houden, dan hadden wij misschien meer van deze staaltjes gehoord :D

Theo
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

do 29-10-2009 21:48

Pim schreef:Ik zeg (...)
PS Het kan mogelijk zijn dat je meerdere malen x bonuspunten krijgt. Geef dan iemand waar je van houdt 3 zoenen en accepteer de bonuspunten in grote dankbaarheid.
:|3
Daar zou de wereld er een heel stuk vrolijker mee uitzien. :D
MisterQ
Lid
Lid
Contacteer:

do 29-10-2009 22:00

TPeters schreef:Volgend jaar misschien extra bonuspunten geven als er meer dan ... CnR-ers aan de wedstrijd hebben meegedaan of er hebben gesupporterd? Dat laatste is wel lastig te bepalen, maar de aanwezigheid van supporters is zeer sfeerverhogend.
Met dank aan de topperrrrrrrrrrrrrrs :lol:
Plaats reactie