Hoe kom ik nog aan CnR punten?

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Plaats reactie

Pannerden II moet een CnR circuit wedstrijd worden?

ja, ik ben het ermee eens: helemaal terecht
6
33%
nee, hoewel ik eigenlijk ja had willen stemmen
12
67%

Totaal aantal stemmen: 18
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 25-12-2009 16:32

Terwijl de organisatie mogelijk al aan de kerstdis zit met ganzelevers en wildgebraad, blijft bij mij de hamvraag: hoe komen we nog aan punten voor het CnR circuit deze maand? Met name de regio Oost heeft het zwaar te verduren gehad :(.

Manon kwam op het lumineuze :idea: om Pannerden II als alternatief voor de 3e kerstdagloop en Pannerden I op te nemen in het circuit. Ik ben benieuwd wat de CnR leden ervan vinden. Mogelijk kunnen we met de uitslag de organisatie [s]onder druk zetten[/s] vriendelijk vragen / smeken om het te overwegen.
Manon
Miss Chat'n'Run 2007
Miss Chat'n'Run 2007
Contacteer:

vr 25-12-2009 16:34

Uitgemaakte zaak. Kom maar op met die punten.

Ik had overigens voor Pannerden I wel een uitslagenformuliertje ingevuld, maar ik kan niet zien dat die uitslag verwerkt is :evil:
Cikobesje
Why just run, orienteering is more fun!
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 25-12-2009 16:40

Volgens mij heeft het uitvallen van de Derde Kerstdagloop geen enkele invloed op de rangschikking (van de top-20) in het klassement.
Mooi zo laten lijkt me.
In januari komen er voor iedereen weer nieuwe kansen.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 25-12-2009 16:51

boco schreef:Volgens mij heeft het uitvallen van de Derde Kerstdagloop geen enkele invloed op de rangschikking (van de top-20) in het klassement.
Mooi zo laten lijkt me.
In januari komen er voor iedereen weer nieuwe kansen.
Dat kan kloppen, maar het uitvallen van Pannerden I heeft wel enorme invloed gehad. Snif.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

vr 25-12-2009 21:57

Geachte heer Mensink,

Wij moeten helaas teleurgesteld constateren dat een eerlijke strijd niet aan u besteedt is. Onder het mom van een generieke vraag poogt u de organisatie van dit plesant bedoelde circuit onder druk te zetten, door de weerloze andere CNR-leden een valselijke strikvraag voor te leggen. In- en intriest op deze dag,die toch echt bedoeld is in het kader van vrede,verdraagzaamheid en meer mooie normen en waarden.
EN dat mede te weten dat u als grootgrondbezitter het opneemt tegen een jonge,reeds kalende heer die het studentenleven ternauwernood ontsnapt is,en zelf pas kort een rijbewijs heeft. U zou zich moeten schamen, u met uw (te) jonge minnares, met uw te korte wedstrijden met teveel punten.
Wij kunnen deze daad van subordinatie dan ook niet toleren,en zullen ons beraden op passende mattregelen in de trant van strafpunten, ontnemingen van lidmaatschappen,alsnog schrappen van alle wedstrijden onder 5km e.d.

(Hopelijk) mede namens mijn collega-organisatoren.
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 26-12-2009 11:00

Dennis schreef: Wij moeten helaas teleurgesteld constateren dat een eerlijke strijd niet aan u besteed[s]t [/s]is...

Het gaat om de knikkers, niet om het spel, toch? :P
Denis schreef:Geachte heer Mensink,

... u als grootgrondbezitter ...
Met het wegkwijnende bankgeheim en na IJsland en Wognum, is het leven anders best zwaar voor een heer van stand :? . Waar moeten wij met het geld heen ? :idea: Zijn CnR punten ook te koop (bij de DE werkt het wel zo :) ).
Dennis schreef: ... U zou zich moeten schamen, u met uw (te) jonge minnares..
:roll: Hoho mijn minnares is meerderjarig en al bijna master hoor.
Dennis schreef: ...met uw te korte wedstrijden met teveel punten.
Ik volg slechts de wet en met name de mazen daarin 8)
Dennis schreef: (Hopelijk) mede namens mijn collega-organisatoren
hopelijk? op persoonlijke titel?

Feit blijft dat bij het analyseren van de tussenstand op basis van deze correct geformuleerde poll duidelijk de mening van alle, ja alle !, stemmers is dat aan Pannerden II 8 punten toegekend dienen te worden. 30 % is daar direct, open en transparant in terwijl 70% het ook vindt maar er niet openlijk voor uit durft te komen...

Dat brengt bij mij de vraag naar boven of de CnR wel een veilige virtuele leefomgeving is, of hebben we ook hier te maken met respectloze verruwing van de normen en waarden waar Onze Koningin gisteren zo prachtig over sprak. Zijn individuele orgnisatoren misschien vergeten dat leiden dienen is.. en willen zij niet naar de stem des volks luisteren?
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 26-12-2009 11:18

Jeetje! Dit wordt langzaam maar zeker een ontluisterende vertoning!
Ondanks het wollige, versluierende taalgebruik daalt het niveau van de discussies zo langzamerhand naar een bedenkelijk niveau.
Het lijkt mij dat ook in deze kwestie opnieuw een resoluut optreden van de moderator een onherroepelijke escalatie kan voorkomen.

En dat allemaal om een paar punten...
Royeren zou ik zeggen!

(dan schuif ik mooi een plekje op in het klassement) :twisted:

8)
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 26-12-2009 12:02

boco schreef:Jeetje! Dit wordt langzaam maar zeker een ontluisterende vertoning!
Ondanks het wollige, versluierende taalgebruik daalt het niveau van de discussies zo langzamerhand naar een bedenkelijk niveau.
Het lijkt mij dat ook in deze kwestie opnieuw een resoluut optreden van de moderator een onherroepelijke escalatie kan voorkomen.

En dat allemaal om een paar punten...
Royeren zou ik zeggen!

(dan schuif ik mooi een plekje op in het klassement) :twisted:

8)
Helemaal mee eens hoor, het moet niet mogen!. Alleen staat Dennis wel 10 plaatsen achter je in het klassement, dus dat begrijp ik dan niet helemaal :wink:
Hens
Benefactor
Benefactor

za 26-12-2009 22:19

Evert schreef:van alle, ja alle !, stemmers is dat aan Pannerden II 8 punten toegekend dienen te worden. 30 % is daar direct, open en transparant in terwijl 70% het ook vindt maar er niet openlijk voor uit durft te komen..
1. De vraag is toch of het een circuitwedstrijd moet worden?
2. Heb je aan 8 punten al genoeg? :|3
3. De stem des volks: de stand is nu 9-4 tegen.
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 27-12-2009 0:30

Hens schreef:3. De stem des volks: de stand is nu [s]9[/s]10-4 tegen.
Maar alle 14 hadden we eigenlijk "ja" willen stemmen.

Wie tegen is, had zich van stemming moeten onthouden.
En dat hebben slechts 2785 leden gedaan.
jankeemink
Lid
Lid

zo 27-12-2009 0:42

Doe mij die punten ook maar :D .

Heb zelf ook Pannerden 1 moeten missen :( (vanwege het weer) en de DKL gaat nu ook niet door. Pannerden 2 lijkt mij dan ook een heel goede optie om dan alsnog wat puntjes te kunnen scoren 8)
mynko
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 27-12-2009 8:15

ik ga zo naar Deventer Brink tot Brink loop, geen punten, maar wel een sneeuw en ijsvrij parcours van 10 km!!

loopse
mynko
Arnoo7
Lid
Lid
Contacteer:

zo 27-12-2009 8:19

Me too!

Succes met lopen
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 28-12-2009 0:38

Denis schreef:Wij kunnen deze daad van subordinatie dan ook niet toleren,en zullen ons beraden op passende mattregelen in de trant van strafpunten, ontnemingen van lidmaatschappen, alsnog schrappen van alle wedstrijden onder 5km e.d.
Oei!!!

Ik zie net dat ik dit jaar slechts 7 wedstrijden heb gelopen die langer waren dan 5k.
En daarvan telden er 2 niet mee voor het circuit ...
Plaats reactie