Manon kwam op het lumineuze

Moderator: ChatnRunCircuitMods
Dat kan kloppen, maar het uitvallen van Pannerden I heeft wel enorme invloed gehad. Snif.boco schreef:Volgens mij heeft het uitvallen van de Derde Kerstdagloop geen enkele invloed op de rangschikking (van de top-20) in het klassement.
Mooi zo laten lijkt me.
In januari komen er voor iedereen weer nieuwe kansen.
Dennis schreef: Wij moeten helaas teleurgesteld constateren dat een eerlijke strijd niet aan u besteed[s]t [/s]is...
Met het wegkwijnende bankgeheim en na IJsland en Wognum, is het leven anders best zwaar voor een heer van standDenis schreef:Geachte heer Mensink,
... u als grootgrondbezitter ...
Dennis schreef: ... U zou zich moeten schamen, u met uw (te) jonge minnares..
Ik volg slechts de wet en met name de mazen daarinDennis schreef: ...met uw te korte wedstrijden met teveel punten.
hopelijk? op persoonlijke titel?Dennis schreef: (Hopelijk) mede namens mijn collega-organisatoren
Helemaal mee eens hoor, het moet niet mogen!. Alleen staat Dennis wel 10 plaatsen achter je in het klassement, dus dat begrijp ik dan niet helemaalboco schreef:Jeetje! Dit wordt langzaam maar zeker een ontluisterende vertoning!
Ondanks het wollige, versluierende taalgebruik daalt het niveau van de discussies zo langzamerhand naar een bedenkelijk niveau.
Het lijkt mij dat ook in deze kwestie opnieuw een resoluut optreden van de moderator een onherroepelijke escalatie kan voorkomen.
En dat allemaal om een paar punten...
Royeren zou ik zeggen!
(dan schuif ik mooi een plekje op in het klassement)![]()
1. De vraag is toch of het een circuitwedstrijd moet worden?Evert schreef:van alle, ja alle !, stemmers is dat aan Pannerden II 8 punten toegekend dienen te worden. 30 % is daar direct, open en transparant in terwijl 70% het ook vindt maar er niet openlijk voor uit durft te komen..
Maar alle 14 hadden we eigenlijk "ja" willen stemmen.Hens schreef:3. De stem des volks: de stand is nu [s]9[/s]10-4 tegen.
Oei!!!Denis schreef:Wij kunnen deze daad van subordinatie dan ook niet toleren,en zullen ons beraden op passende mattregelen in de trant van strafpunten, ontnemingen van lidmaatschappen, alsnog schrappen van alle wedstrijden onder 5km e.d.