Prijsuitreiking

Moderator: ChatnRunCircuitMods

vicky
Lid
Lid
Contacteer:

za 23-01-2010 16:30

Kit schreef:Kijk goed bezig jullie allemaal :d:
Hmmm dat wordt morgen moeilijk kiezen ;) ware het niet dat ik vanmorgen tot de conclusie ben gekomen dat er minimaal 4 kilo af moet :?
Kit
Daar begin je maandag maar mee, morgen eerst helpen de taarten op te eten!
virago750
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 23-01-2010 18:12

oeps
Laatst gewijzigd door virago750 op za 23-01-2010 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem me zoals ik ben.
virago750
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 23-01-2010 18:14

boco schreef:
Denis schreef:De veelvraat-award is vervangen door de slechtvalk-award.
Is dat een prijs voor degene die rennend over het parcours een postduif te grazen neemt?
:D
Zijn er dan postduiven???? Mjammie :D
Neem me zoals ik ben.
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

za 23-01-2010 18:17

virago750 schreef:Zijn er dan postduiven???? Mjammie :D
Jan, jij verdient hiermee niet de Ome Gerrit Award :lol:
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 23-01-2010 19:54

De berichten over de taarten klinken goed.

Ik denk dat ik toch maar naar de prijsuitreiking kom.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

di 26-01-2010 6:38

Don_K schreef:De berichten over de taarten klinken goed.

Ik denk dat ik toch maar naar de prijsuitreiking kom.
De taarten klonken niet alleen goed,maar waren ook goed ! Helaas de geluidsversterking niet helemaal waardoor mijn maanden ingeoefende speech achteraf bij velen verward te zijn met opgewonden onverstaanbaar Nimweegs gebrabbel ;)

Dank voor het sportieve meedoen van Evert en Chiel,de verrassingen bij Coen, Rutger Benzine, en Kitty en nogmaals hulde voor Albert die de concurrent aftroefde op eigen terrein,en dus terecht kampioen werd !

Deze directie gaat na de resultaten van de enquete bekend gemaakt te hebben niet verder,een enkeling wil wel (Rob), een enkeling (Taco)twijfelt, en Mynko en ik dragen het stokje over. Dus denk hier vast over na... Want naast dat het tijd kost,levert het zeker ook veel lol op !
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

di 26-01-2010 7:33

Denis schreef:...ik dragen het stokje over.
Ben je wel inhuurbaar door een volgende directie voor de prijsuitreiking? Dat deed je wel erg leuk... :d:
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

za 30-01-2010 19:33

Appie-B schreef:
Denis schreef:...ik dragen het stokje over.
Ben je wel inhuurbaar door een volgende directie voor de prijsuitreiking? Dat deed je wel erg leuk... :d:
Dank en zoals je hebt gezien voor taart doe ik veel,dus wie weet...
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

za 30-01-2010 19:49

Ik kreeg wat vragen per PB over wie nu de prijswinnaars waren,wat hun prijs inhield en waarvoor. Dus even een korte resume :

:arrow: Pijlstormvogelaward (vogel heeft meest gemeten km,64000 in 200 dagen): Rutger Thung. Vanwege de meeste gelopen wedstrijdkilometers in het circuit (348,81). Prijs : een jerrycan diesel
:arrow: Calimeroaward : Kitty van der Maas. De grootste underdog van het circuit gestart,maar tijdens circuit 2 trainers versleten,3 huizen en vele PR's,en inmiddels postend in het gevorderden-topic. Prijs : een kalender met foto's van ERKI,collectorsitem nummer 8 van de 10 uitgebrachte.
:arrow: Kiekeboeaward : Rose-Minke Schure. Eerder bij het circuit als bij CNR,slechts 1 berichtje,bij bijna niemand bekend, maar wel steady wedstrijden lopend. (en zo Kiekboe dat ze er niet was). Prijs : waardebon voor de nieuwe CNR-kledingcollectie zodat we haar vanaf nu allemaal kennen
:arrow: Slechtvalkaward (snelste dier 200+km per uur) : Coen de Wit, met veruit de hoogste wedstrijdpunten. Prijs : een echte AWC (AppelWalnootCake) sponsort bij Petra40
:arrow: SMS E-award (Sjokken met Stokken Ernum award) : Evert Mensink. Niemand die deze aanmoedigingsprijs meer verdient dan hij. Prijs : een cursus Nordic Walking door dhr. Dorregeest
:arrow: SW Award (Stervende Zwaan award) een afstraffingsprijs : Chiel Brussee wegens hautain gedrag en meerdere pogingen tot omkoping van de directie. Prijs : Fotocollage van Stervende Finisher Chielzelf, sponsort bij Keikejesdief en lied hij was maar een zwaan (original B. Cramer,hij was maar een clown)
:arrow: ChatnRunCircuit-award : Albert de Bakker. Iedereen dacht dat Evert won,echter stiekum had Albert de dag ervoor nog een wedstrijdje gelopen omdat hij bang was dat Evert dat ook ging doen ;) Prijs : Een sportieve fotoshoot door onze hoffotografe Kuuk'n !
Plaats reactie