Met nog 10 dagen te gaan hebben zich inmiddels 53 mensen gekwalificeerd voor het eindklassement van het allereerste CnR-circuit. Iets wat iedereen later vol trots wil kunnen vertellen, IK was er bij. (net zoiets als Egmond 2010 zeg maar)
Zoals al eerder gemeld gaan we ook de prijsuitreiking net iets anders doen als regulier,dus niet (alleen) de nummers 1,2 en 3 van het klassement worden gehuldigd, we zullen ook prijzen voor andere prestaties uitreiken, dit alles passend in de geest van dit circuit.
De prijsuitreiking zal plaatsvinden NA de reguliere prijsuitreiking (die om 16 uur begint) van de Safarirun in het Burgers Safari restaurant !
Omdat ook wij inmiddels druk zijn met de voorbereiding,maar zoals jullie inmiddels ook weten liever lui dan moe zijn, toch het zeer dringende verzoek om even per e-mail of PB te laten of je komt bij de prijsuitreiking na de Safarirun. Dit om te voorkomen dat we speciale prijzen aankopen, speeches voorbereiden en liedjes instuderen terwijl de prijswinnaar er niet is.
Naast de prijsuitreiking en het definitieve klassement zullen we ook daar melden hoe en waar we het eerste circuit gaan evalueren. Want we hebben het deels voor/met jullie bedacht,maar dat was grotendeels vanaf de virtuele tekentafel.
Na het circuit willen we dit echt gaan doen,en van daaruit kijken naar levensvatbaarheid voor een 2e keer,en zoja in wat voor vorm met wat voor organisatie dan.
Dus mail even naar topcircuit at chatnrun.nl (vervang at door @) of je aanwezig bent !
De ChatnRun-circuit-directie
Prijsuitreiking
Moderator: ChatnRunCircuitMods
Onderstaand bericht versturen we per mail aan alle deelnemers van het circuit,maar aangezien er nog wel eens een Spamfiltertje dwars wil liggen,ook maar voor de zekerheid hier. Dit om te voorkomen dat we deelnemers en misschien zelfs wel prijswinnaars missen.
Laatst gewijzigd door Denis op ma 25-01-2010 6:28, 1 keer totaal gewijzigd.
De eerste 23 aan/afwezigen hebben zich gemeld.
En ik moet zeggen de manier waarop is bij sommigen hilarisch.
Er zijn mensen die alsnog pogen extra punten te krijgen, er zijn er die eisen stellen aan de prijzen (NEE er komt geen bus zweedse mannen, helaas NET buiten budget) ,reeds bankrekeningsnummers doorgeven en zo nog meer.
Een enkeling is blij zich af te kunnen melden, maar dat was ook wel weer begrijpelijk gezien de mogelijk boeiende speeches/stukjes e.d. die al voor deze persoon waren gedacht.
De verwachtingen voor de overige aan/afmeldingen EN de prijsuitreiking zijn (zeer terecht natuurlijk) hoog gespannen !
En ik moet zeggen de manier waarop is bij sommigen hilarisch.
Er zijn mensen die alsnog pogen extra punten te krijgen, er zijn er die eisen stellen aan de prijzen (NEE er komt geen bus zweedse mannen, helaas NET buiten budget) ,reeds bankrekeningsnummers doorgeven en zo nog meer.
Een enkeling is blij zich af te kunnen melden, maar dat was ook wel weer begrijpelijk gezien de mogelijk boeiende speeches/stukjes e.d. die al voor deze persoon waren gedacht.
De verwachtingen voor de overige aan/afmeldingen EN de prijsuitreiking zijn (zeer terecht natuurlijk) hoog gespannen !
-
- ChatnRunCircuit
- Contacteer:
Helaas, helaas. We hadden je er graag bij gehadLazyD schreef:Is mijn afmelding goed ontvangen?![]()

The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€
Weblog
virago750 schreef:Mijn mail deed raar. Weet niet of afmelding is aangekomen.
Wel doorgaan met het circuit.
Jan Virago
Jammer Jan..... Jij was WEL een echte kanshebber...virago750 schreef:Helaas was de 10 km vol.
Aangezien ik toch op familiebezoek ga in die regio, dan maar de 5 km.
Jan
Ik vertrouw 'm voor geen cent!Denis schreef:virago750 schreef:Mijn mail deed raar. Weet niet of afmelding is aangekomen.
Jan ViragoJammer Jan..... Jij was WEL een echte kanshebber...virago750 schreef:Helaas was de 10 km vol.
Jan
Hij hoopt natuurlijk dat ik dan ook niet kom zodat hij mij in het klassement eenvoudig voorbij kan steken....
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Mag ik nog ff doortwijfelen?? Ik weet nu al dat ik niet loop, dus ik twijfel of ik dan wel zo'n eind ga rijden om weer langs de kant te staan 

- Don_K
- Benefactor
- Contacteer:
De betreffende dierentuin is zeker de moeite waard.vicky schreef:Mag ik nog ff doortwijfelen?? Ik weet nu al dat ik niet loop, dus ik twijfel of ik dan wel zo'n eind ga rijden om weer langs de kant te staan
En het genoemde pannenkoekenhuis is vorig jaar gekozen tot beste pannenkoekenhuis van de grootste provincie van Nederland.
Je bent nog een grotere twijfelkont dan ik.vicky schreef:Mag ik nog ff doortwijfelen?? Ik weet nu al dat ik niet loop, dus ik twijfel of ik dan wel zo'n eind ga rijden om weer langs de kant te staan

Misschien heeft Dick nog vrijwilligers nodig en ben je heel erg nuttig enzo....
En wil manlief niet lopen dan?
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
DW-5GWZT
Je mag helpen, hoor. Genoeg te doenvicky schreef:Mag ik nog ff doortwijfelen?? Ik weet nu al dat ik niet loop, dus ik twijfel of ik dan wel zo'n eind ga rijden om weer langs de kant te staan

-
- Benefactor
- Contacteer:
Beste Bats.boco schreef:Ik vertrouw 'm voor geen cent!Denis schreef:virago750 schreef:Mijn mail deed raar. Weet niet of afmelding is aangekomen.
Jan ViragoJammer Jan..... Jij was WEL een echte kanshebber...virago750 schreef:Helaas was de 10 km vol.
Jan
Hij hoopt natuurlijk dat ik dan ook niet kom zodat hij mij in het klassement eenvoudig voorbij kan steken....
Ik kom WEL de 5 km lopen, maar ben NIET aanwezig bij de prijsuitreiking.
Groetjes Jan
Neem me zoals ik ben.