Open brief aan de CnR circuit directie

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 18:24

Bijgaande open brief is vanmiddag door mij aan de CnR directie gestuurd. Vanavond wordt erover vergaderd.

===

Weledele directie,

Met deze open brief wend ik me tot u. Want de vorstperiode, die door het KNMI weer eens niet in de hand is gehouden, dreigt nu ernstige schade te berokkenen aan mijn ambities om dit illustere evenement tot een goed einde te brengen en mij op die positie te zetten waar ik thuishoor.

Zoals in iedere wedstrijd loop ik tactisch, en dat houdt in dat ik gebruik maak van alle grensgevallen in de reglementen en dat ik me tot vlak voor het einde achter de brede rug van een andere loper schuil houd en in de laatste meters met een splijtende demarrage win. Dries P. te Arnhem-Z. kan u meer over deze zeer ontwikkelde tactiek vertellen.

Ook dit circuit ben ik op deze wijze ingegaan, waarbij ik de jonge heer Appie de B. te Wageningen een ruime voorsprong gaf met het idee - toen hij in de maand december ging verhuizen - om in 1 slag gelijk te komen en dit heerschap ook te passeren. Het werd mij door het KNMI niet gegund want allerlei wedstrijden waarin ik de benodigde punten dacht te kunnen bijeen sprokkelen werden afgelast. Een oprechte poging om op het CnR forum hier aandacht voor te vragen middels een poll bood geen soelaas. Sterker nog, mijn toch al fragiele relatie met een van uw directie-leden, een zekere Dennis de V., kwam zelfs verder onder druk te staan...

Deze betreurenswaardige ontwikkeling zette zich dit weekend nog voort, want nadat ik vorige week in Aalten gelijk was gekomen, o.a. door Appie de B. bij de bushalte te laten staan, was dit mijn winnende weekend. Edoch tijdens dit rustweekend van Appie de B. zijn de loopjes in het vlekje Nijmegen, in Baarn en in het Vondelpark ook al gecancelled. Wat moet ik nu toch doen om te winnen?

Ik begrijp nu dat het een tweestrijd wordt op de Safarirun, maar stel dat die niet doorgaat of ook hier gelijk wordt geeindigd, wat dan? En als het al doorgaat lopen we verschillende afstanden wat zonder meer discussie gaat geven omdat het weer wel eens sterk kan veranderen in de loop van de dag, dankzij het KNMI.

Daarom als suggestie om bijvoorbeeld rekening te houden met het BMI van de deelenemers als extra selectiecriterium ? Of te kijken wie ervaring heeft met lesgeven in Nordic Walking?

Ik hoor graag van u.

Evert Dorregeest

n.b. mocht u in de loop van het jaar een clinic Nordic Walking willen volgen dan houd ik me aanbevolen.
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-01-2010 18:48

What's in a name? Hoe iemand die Dorregeest heet een dergelijk van prachtige spitsvondigheden aan elkaar hangend epistel in elkaar weet te flansen is mij volledig een raadsel :wink:
Volgens mij spreekt Evert echter helemaal voor zijn beurt, er is immers (nog) geen sprake van afgelasing van de Safarirun. Mocht dit echter onverhoopt toch gebeuren dan is er nog niet echt een probleem voor de einduitslag van het glorieuze CnR circuit. In Egmond kon er immers ook gelopen worden ondanks de afgelasting.... Een echte Run-Off over één rondje van 5 km door beide heren, aangemoedigd door iedereen die het maar wil aanzien. Hetzelfde rondje, dus dezelfde problemen voor beiden....
Lijkt mij een goede oplossing toch?

André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
jankeemink
Lid
Lid

zo 17-01-2010 18:55

Ik wil wel toeschouwer zijn bij deze mooie Run-off :D .

En laat de beste dan maar winnen 8)
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 19:11

Er zijn wel meer dingen te verzinnen.

Jullie zouden bijvoorbeeld gewoon kunnen kijken naar het resultaat van beide heren bij de 1-na-laatste Topwedstrijd.
(Dat zou echter niet zo eerlijk zijn, aangezien een van beide kandidaten toen geblesseerd was.)

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de totaalscores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen.

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de totaalscores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen over dezelfde afstand.

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de beste 5 scores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen over dezelfde afstand.

Etcetera ...
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

zo 17-01-2010 19:25

Don_K schreef:Er zijn wel meer dingen te verzinnen.

Jullie zouden bijvoorbeeld gewoon kunnen kijken naar het resultaat van beide heren bij de 1-na-laatste Topwedstrijd.
(Dat zou echter niet zo eerlijk zijn, aangezien een van beide kandidaten toen geblesseerd was.)

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de totaalscores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen.

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de totaalscores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen over dezelfde afstand.

Er zou ook gewoon kunnen worden gekeken naar de beste 5 scores van alle circuit-wedstrijden waar beide heren tegelijk aan deel hebben genomen over dezelfde afstand.

Etcetera ...
.... en ik draag bij deze Peter Pesch voor om (mocht het doorgaan) volgend seizoen toe te treden tot de Circuitdirectie :D
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

zo 17-01-2010 19:43

Om alle CNR-circuit lezertjes van "volledige" "informatie" te voorzien zullen wij dan ook onze formele reactie hierop plaatsen :
Evert schreef: mocht u in de loop van het jaar een clinic Nordic Walking willen volgen dan houd ik me aanbevolen.
De CNR-Circuit-directie schreef :
Geachte heer Mensink,

Hartelijk dank voor uw spontane sponsorbijdrage.
Wij zullen hier als armlastige organisatie zeker dankbaar gebruik van maken. Hedenavond in ons laatste directieberaad voor de Prijsuitreiking zullen wij gezamenlijk besluiten wie wij hiermee gaan vereren,en mogelijk doen wij dit wel iedereen aan.

Sportieve groet en alvast een fijne wedstrijd gewenst komende week,

Uw vriendforever D. te N
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 20:39

Als het om schrijven van mooie epistels gaat, dan win je zeker Evert. Ik gun je het sowieso wel. ;)
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 20:54

Robisrunning schreef:
Don_K schreef:Er zijn wel meer dingen te verzinnen.

Etcetera ...
.... en ik draag bij deze Peter Pesch voor om (mocht het doorgaan) volgend seizoen toe te treden tot de Circuitdirectie :D
Tja, lijkt mij best wel leuk.

Ben je als organisator ook verplicht om zelf mee te doen?
Ik vermoed dat ik dit jaar wat meer op de baan ga lopen, en wat minder op de weg ...
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-01-2010 20:55

Ho ho Appie, niet zo maar opgeven :twisted:
Strijd willen we zien, hup stroop op die mouwen en dr'an. Je gaat toch niet de hele CnR community teleurstellen door het nu al op te geven? Je kunt hem zat hebben toch?
André
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 21:01

achterhoekrunner schreef:Ho ho Appie, niet zo maar opgeven :twisted:
Strijd willen we zien, hup stroop op die mouwen en dr'an. Je gaat toch niet de hele CnR community teleurstellen door het nu al op te geven? Je kunt hem zat hebben toch?
André
Stroop op de mouwen?

Afbeelding
Denk je dat de circuit-organisatoren zich daardoor laten beinvloeden?
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 17-01-2010 21:05

@Don
Kwestie van klem op de toon zetten hè
André
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

zo 17-01-2010 22:00

In het kader van transparantie hierbij het schrijvne dat de CNR-circuit-directie heeft uitgevaardigd aan de heer Mensink naar analeiding van zijn genereuze gebaar :
Geachte heer Mensink,

Zoals ik u eerder meldde heeft hedenavond de laatste conference call ten behoeve van de Prijsuitreiking van het nu al roemruchte CNR-circuit plaatsgevonden. Ik heb uw aanbod gepresenteerd aan de overige directieleden,en zij reageerden net zoals ik erg enthousiast.
Wij maken hier dan ook graag gebruik van,en zullen uw prijs een passende plaats geven binnen het volledige programma van komende week.

Nogmaals hartelijk dank,

Uw vriendforever (namens de voltallige directie)
D te N

P.S. m.b.t. het andere isuetje dat u in uw schrijven aanboordde verwijzen wij u naar het reglement, onderdeel klassement,onderdeel organisatie.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 17-01-2010 22:33

Gewoon diskwalificeren die directie; het hele stel!

En het was nog wel zo'n overtuigende brief!
Ik heb echt te doen met Evert...

:twisted:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Denis
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit

zo 17-01-2010 22:54

boco schreef:Gewoon diskwalificeren die directie; het hele stel!

En het was nog wel zo'n overtuigende brief!
Ik heb echt te doen met Evert...

:twisted:
Geachte heer Boco,

Wij hebben kennis genomen van uw wat minder formele reactie op dit openbare forum. Ook u willen wij graag serieus nemen. Sterker nog,uw bericht heeft een ware Evert-crisis binnen de directie veroorzaakt, en wij gaan dan ook verder dan ons eigen kabinet in het kader van de Irak-crisis is gegaan.
Uw reactie heeft er toe geleid dat hedenavond een groot deel van de directie zijn positie overweegt ter beschikking te stellen aan lieden zoals dhr. Mensink en u. Dit zodat ook U volgend seizoen een prettig circuit kunt beleven. Uitsluitsel hierover zullen wij u komende week tijdens de prijsuitreiking geven.

Met nederige groet,
(mede namens mijn overige bijna-demissionaire directielden)
D. te N.
virago750
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

zo 17-01-2010 23:10

Mijne HEREN (met hoofdletters)

Allemaal gelul. Gewoon doorgaan zo als het afgelopen jaar en laat ze maar kwakken. Als er nog iemand commentaar heeft op jullie werk voor het circuit, mogen ze van mij puntenaftrek hebben.

Een tevreden circuitloper Jan Virago750 Krans. :lol: :D
Neem me zoals ik ben.
Plaats reactie