Open brief aan de CnR circuit directie

Moderator: ChatnRunCircuitMods

Iwanowitsch

zo 17-01-2010 23:16

Denis schreef:Met nederige groet,
(mede namens mijn overige bijna-demissionaire directielden)
D. te N.
Je vergeet twee letters ...

Directiehelden zijn jullie !!!

:wink:
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 17-01-2010 23:21

virago750 schreef:Mijne HEREN (met hoofdletters)

Allemaal gelul. Gewoon doorgaan zo als het afgelopen jaar en laat ze maar kwakken. Als er nog iemand commentaar heeft op jullie werk voor het circuit, mogen ze van mij puntenaftrek hebben.

Een tevreden circuitloper Jan Virago750 Krans. :lol: :D
Dit riekt zeer sterk naar puur eigen belang!
Het liefst zou ik Jan er komende zondag volledig uitlopen op de 5 km.

(maar ja, die ouwe is stukken sneller en ik weet nog niet of ik er zelf kan zijn)
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 18-01-2010 9:57

Wat een emoties. Dat had ik niet durven bevroeden.

Allereerst ben ik oprecht blij met de spoedige beantwoording van mijn open brief door de professionele directie van dit illustere circuit. Ik voel mij als loper serieus genomen dat de directie daarvoor extra vergaderingen inlast om tot een correcte beantwoording over te gaan. Dank daarvoor hoewel ik besef dat de beantwoording niet geheel correspondeert met mijn vraag. Mogelijk dat door de complexiteit van de woordkeus het niet aan eenieder gegeven is daar een gepaste reactie op te kunnen geven. Een leermomentje om een volgende keer meer ‘Jip en Janneke taal’ te bezigen. Iets in de trant van: ik wil winnen, help. Maar ondanks dit aandachtspuntje, super hoor!

Dan Bertus. Mijn sociale hart, dat ik ergens schijn te hebben, is geroerd. Zoveel emotie in zo weinig woorden om de zwakkeren in de hardloopsamenleving te steunen. Geweldig kerel!

En tenslotte Jan, die haarfijn doorheeft dat een demissionaire directie onverantwoord is in de huidige woelige tijden, waarin toch leiding gegeven dient te worden aan een hardloopforum dat in de nabije toekomst geconfronteerd wordt met belangrijke vraagstukken als ‘groeten wij MTBers of niet’ en ‘is een ‘5 km parcours nu echt 5 km’. Een van de meest pijnlijke dossiers wordt waarschijnlijk Egmond, waarover ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat er een stichting ‘Egmond leed’ onder de bezielende leiding van dhr. Lakeman wordt opgericht. Chapeau Jan!

De boodschap van Jan maakt m.i. duidelijk dat de directie haar besluit toch ernstig zou kunnen overwegen, met de kennis die zij nu heeft zou zij de loopnatie toch niet opnieuw in een volkenrechterlijk twijfelachtig avontuur willen storten?
Plaats reactie