BV lopen

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum

Goed idee?

Voor
7
37%
Tegen
4
21%
Maakt me niet uit
8
42%

Totaal aantal stemmen: 19
Appie-B
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 22-07-2011 11:13

Misschien een goed idee om voor het blote voeten lopen een apart forumonderdeel aan te maken? Er is nu 1 topic waarin diverse onderwerpen door elkaar heen lopen. Door de toegenomen animo begint dit wat onoverzichtelijk te worden.

Een apart gedeelte maakt het laagdrempeliger om aparte onderwerpen te openen en houdt dit overzichtelijker.
Afbeelding
gadget
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

vr 22-07-2011 12:04

Ik bedacht me dat net vanmorgen dat dat wel een goed idee zou zijn..

je bent me dus net voor (zoals wel vaker het geval was met wedstrijdjes :lol: )

Maarten
One, two, Tri
qmark
Lid
Lid

vr 22-07-2011 19:52

Ik zie zowel voordelen als nadelen bij een apart BV-onderdeel.

Voordeel is inderdaad dat er meerdere onderwerpen in 1 topic besproken worden (het 'oorspronkelijke' trainingstopic van dijkloper). Een apart onderdeel geeft de mogelijkheid tot aparte discussies, waardoor het hopelijk overzichtelijker wordt.

Nadeel is dat sommige discussies niet specifiek BV zijn; bijvoorbeeld: er stellen zich nu enkele mensen voor in het BV-topic, dat kan net zo goed (of beter) in het daarvoor bedoelde forumonderdeel. Op termijn loop je het risico dat je twee afzonderlijke fora krijgt en dat lijkt mij in ieder geval niet de bedoeling.

Tot slot: waar moeten de lopers op minimalistische schoenen naar toe :?: :wink:
"Een vraagteken is een vermoeid uitroepteken" (vrij naar Stanislaw Jerzy Lec)
Hens
Benefactor
Benefactor

vr 22-07-2011 23:11

Het zou goed zijn als dat ene BV-topic wat uitgesplitst werd.
Apart forum lijkt me onnodig, als iets specifiek BV is, dan is dat eenvoudig in het onderwerp aan te geven. Bijv. door (BV) in de titel van het onderwerp op te nemen.
qmark schreef:Tot slot: waar moeten de lopers op minimalistische schoenen naar toe
Dit kunnen gewoon in de schoenentopics terecht. Het zijn en blijven schoenen tenslotte. Straks willen de mensen met de ene hele exclusieve rode of paarse schoen ook een eigen forum. :|3
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

zo 24-07-2011 13:53

Hens schreef: Bijv. door (BV) in de titel van het onderwerp op te nemen.
Dit lijkt me de beste suggestie. Gewoon waar je maar wil en waarover je maar wil een discussie starten. Gaat het specifiek over blote voetenlopers, zet dan #BV in het onderwerp. Wil je alle onderwerpen met #BV bij elkaar zien, voer dan een zoekopdracht uit. Voila. Geldt ook voor beginners, ultra's ed.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 24-07-2011 14:52

Dick schreef:Dit lijkt me de beste suggestie.
Waar staan alle andere suggesties? :lol:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
achterhoekrunner
Lid
Lid
Contacteer:

zo 24-07-2011 17:12

Ik had eerst voor gestemd, maar bij nader inzien vind ik de oplossing om het gewoon als 'tag' in het onderwerp mee te nemen beter. Hardlopen op blote voeten of met schoenen blijft toch gewoon hardlopen.
André
Kijk ook eens op mijn trailrunning-blog:
http://www.trailrunning-on.nl
gadget
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 25-07-2011 12:48

Het probleem is inderdaad dat het blotenvoeten topic een beetje teveel in de breedte gaat. Alles wat ook maar enigszins met een blote voet te maken heeft staat in dat ene draadje. gewoon wat draadjes beginnen met de verschillende aspecten zal al een stuk helpen en als het niet specifiek iets met blote voeten te maken heeft dan zou ik het ook gewoon niet in dat ene draadje zetten.

Maarten
One, two, Tri
Vinci
Lid
Lid

ma 25-07-2011 15:48

achterhoekrunner schreef:Ik had eerst voor gestemd, maar bij nader inzien vind ik de oplossing om het gewoon als 'tag' in het onderwerp mee te nemen beter. Hardlopen op blote voeten of met schoenen blijft toch gewoon hardlopen.
André
Ik had ook eerst voor gestemd, maar ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.

De vraag is dan misschien nog of posts over een trainings- of looprondje of bijv. blessures (maar die hebben we natuurlijk niet als bv-lopers ;-) ) beter in de daarvoor bestemde draadjes kunnen, of aparte bv-draadjes.
Sterrekind
Lid
Lid
Contacteer:

ma 25-07-2011 15:57

gadget schreef:Het probleem is inderdaad dat het blotenvoeten topic een beetje teveel in de breedte gaat. Alles wat ook maar enigszins met een blote voet te maken heeft staat in dat ene draadje. gewoon wat draadjes beginnen met de verschillende aspecten zal al een stuk helpen en als het niet specifiek iets met blote voeten te maken heeft dan zou ik het ook gewoon niet in dat ene draadje zetten.

Maarten
Dat was ook mijn insteek bij een beginnersforumonderdeel. Maar ik begrijp het geloof ik wel. Ik denk dat dit weer een gevalletje is van 'Marlies wil zich inzetten voor een bepaalde groep' :D
Zoeoeoeoeffffff, loopschoentjes aan, trisuit aan, fiets stand-by en gáán!
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

ma 25-07-2011 16:01

Sterrekind schreef:. Ik denk dat dit weer een gevalletje is van 'Marlies wil zich inzetten voor een bepaalde groep' :D
Mocht dat het geval zijn, dan is daar in ieder geval niets mis mee.
gadget
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 25-07-2011 16:04

Vinci schreef:ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.

De vraag is dan misschien nog of posts over een trainings- of looprondje of bijv. blessures (maar die hebben we natuurlijk niet als bv-lopers ;-) ) beter in de daarvoor bestemde draadjes kunnen, of aparte bv-draadjes.
Looprondjes hebben denk ik wel hun specifieke blootvoets aspecten.. zo zou ik het in een normaal trainingsrondje nooit de moeite waard vinden om te vertellen of ik over asfalt zou lopen of over van die vreselijke deneappeltjes.

Blessures die wat meer op de loer liggen voor de blootvoeters zijn er denk ik ook wel genoeg.. zeker als je nog maar net begint met blootvoeten en je voor het eerst stopt met de haklanding..

Maarten
One, two, Tri
gadget
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 25-07-2011 16:07

Sterrekind schreef: Dat was ook mijn insteek bij een beginnersforumonderdeel. Maar ik begrijp het geloof ik wel. Ik denk dat dit weer een gevalletje is van 'Marlies wil zich inzetten voor een bepaalde groep' :D
Je hebt iedereen even lekker na laten denken.. daar is niks mis mee toch:-)

Maarten
One, two, Tri
iRun
Lid
Lid
Contacteer:

ma 25-07-2011 19:46

boco schreef:
Dick schreef:Dit lijkt me de beste suggestie.
Waar staan alle andere suggesties? :lol:
Dus per definitie de beste.
Maar ook de slechtste.

Als je het mij vraagt levert een apart forum alleen schijn duidelijkheid op. Bijv: wil je een BV training gaan opzetten: waar plaats je die dan? In het BV forum? Of in het trainingsforum?

Gewoon BV in het kopje zetten en dan in het desbetreffende forum lijkt me een goede suggestie. De beste zogezegd :wink:
Nog steeds geveld door een achillespeesblessure. Helaas nu ook de knieeen in de puin... (ik hoop dat ik ooit weer kan hardlopen).
Vinci
Lid
Lid

ma 25-07-2011 20:51

iRun schreef:Gewoon BV in het kopje zetten en dan in het desbetreffende forum lijkt me een goede suggestie. De beste zogezegd :wink:
Dat was ook de suggestie van Dick hoor.
Plaats reactie