boco schreef:Is er ook een mogelijkheid om een volledig topic in een prullenbak te gooien?
Zo niet, dan stel ik voor dat die mogelijkheid ogenblikkelijk wordt toegevoegd.
DRUM schreef:Geen goed idee

boco schreef:Is er ook een mogelijkheid om een volledig topic in een prullenbak te gooien?
Nou het er toch niet over hebben: Misschien is het af en toe wel handig om in ieder geval een (dubbel bijv.) bericht te kunnen verwijderen.boco schreef:Is er ook een mogelijkheid om een volledig topic in een prullenbak te gooien?
waarom ben je dan in vredesnaam dit topic begonnen? voor een ander soms?ChatnRunner schreef:B) Ook ik vind dat af een toe een leuke O.T. gewoon moet kunnen !![]()
Dus O.T. maar raak op deze site zou ik zo zeggen !!!
ChatnRunner schreef:Idee.
Zou het een idee zijn om het forum zo aan te passen dat degene die een topic start ook wijzigings- en verwijderbevoegheid krijgt voor dat bewuste topic ?
Het topic wordt dan zo zuiver mogelijk gehouden, O.T.-vrij dus.
Het zal ff wennen zijn en in eerste instantie misschien ook wat ergernissen geven maar het kan, mits door de topic-starter goed gebruikt, ook irritaties verhinderen en daarnaast een verrijking voor het forum vormen !
zucht... hele diepe zucht enChatnRunner schreef:B) Ook ik vind dat af een toe een leuke O.T. gewoon moet kunnen !![]()
Als ik het zie verwijder ik de dubbele altijd. Soms is het wel heel goed kijken of ze echt exact hetzelfde zijn.Hens schreef:Misschien is het af en toe wel handig om in ieder geval een (dubbel bijv.) bericht te kunnen verwijderen.![]()
Daar ben ik het niet mee eensChatnRunner schreef:Sommigen zullen het altijd met mij oneens zijn en nooit mijn vrienden worden maar eerlijk gezegd interesseert me dat vrij weinig !
pcmaal schreef:ChatnRunner schreef:Idee.
Zou het een idee zijn om het forum zo aan te passen dat degene die een topic start ook wijzigings- en verwijderbevoegheid krijgt voor dat bewuste topic ?
Het topic wordt dan zo zuiver mogelijk gehouden, O.T.-vrij dus.
Het zal ff wennen zijn en in eerste instantie misschien ook wat ergernissen geven maar het kan, mits door de topic-starter goed gebruikt, ook irritaties verhinderen en daarnaast een verrijking voor het forum vormen !zucht... hele diepe zucht enChatnRunner schreef:B) Ook ik vind dat af een toe een leuke O.T. gewoon moet kunnen !![]()
ChatnRunner schreef:Sommigen zullen het altijd met mij oneens zijn en nooit mijn vrienden worden maar eerlijk gezegd interesseert me dat vrij weinig !
Met wie? En waarom wil je me laten afzinken of ganz wissenLazyD schreef:Energize wil vrienden worden met Iwan, da's me duidelijk, maar verder snap ik het niet meer![]()
kunnen we 'm laten afzinken? (of ganz wissen?)
Iwan, je zet hier twee citaten onder elkaar die niets met elkaar te maken hebben. Ik had me voorgenomen om er niet op te reageren, maar het irriteert meChatnRunner schreef:boco schreef:Is er ook een mogelijkheid om een volledig topic in een prullenbak te gooien?