Bedroevend zoals er op mij gereageerd wordt of niet ?!
Maar het zal wel allemaal.
Idee verbetering modereren van een topic door topic-starter.
-
- Lid
- Contacteer:
Als ze het allemaal serieus menen ben ik het met je eens ja.ChatnRunner schreef:Bedroevend zoals er op mij gereageerd wordt of niet ?!
Ik ga er van uit dat de meesten het met een knipoog bedoelen, maar dat is niet bij allemaal even duidelijk.
Ben het overigens ook niet eens met je oorspronkelijke idee (vrees dat er ook hier altijd wel een paar topicstarters zullen zijn die niet met die luxe kunnen omgaan), maar vind wel dat ideeën gewoon geopperd moeten kunnen worden.
Frunning: running, maar dan nèt ff anders!
Eigenzinnige activiteiten, nieuws, tips, clinics en meer op het gebied van (barefootstyle) hardlopen.
www.frunning.nl
Eigenzinnige activiteiten, nieuws, tips, clinics en meer op het gebied van (barefootstyle) hardlopen.
www.frunning.nl
-
- Lid
- Contacteer:
Als er een idee wordt geopperd dan wordt er niet "afgezonken" maar gewoon over het idee gepraat en als je verder nix te zeggen hebt of iets positiefs of vernieuwends toe te voegen hebt dan houd je je reaktie maar lekker voor je.
En "zuchten" achter de PC daar maal ik niet om !
En "zuchten" achter de PC daar maal ik niet om !
-
- Lid
- Contacteer:
Ik was er nog even over aan het nadenken Ton.DRUM schreef:Iwan, je zet hier twee citaten onder elkaar die niets met elkaar te maken hebben. Ik had me voorgenomen om er niet op te reageren, maar het irriteert meChatnRunner schreef:boco schreef:Is er ook een mogelijkheid om een volledig topic in een prullenbak te gooien?
Zo niet, dan stel ik voor dat die mogelijkheid ogenblikkelijk wordt toegevoegd.
DRUM schreef:Geen goed idee
Klopt dat ik jouw tekst niet had moeten quoten maar zelf had moeten aangeven dat het idee van Bertus om het hele topic stemmingmakend maar in de prullenbak gegooid zou moeten worden, geen goed idee is.
Leuk!ChatnRunner schreef: En "zuchten" achter de PC daar maal ik niet om !

Is een mening, jouw mening.ChatnRunner schreef: Maar en als je verder nix te zeggen hebt of iets positiefs of vernieuwends toe te voegen hebt dan houd je je reaktie maar lekker voor je.
Stemmingmakend??ChatnRunner schreef: Klopt dat ik jouw tekst niet had moeten quoten maar zelf had moeten aangeven dat het idee van Bertus om het hele topic stemmingmakend maar in de prullenbak gegooid zou moeten worden, geen goed idee is.
Ik vond het minstens zo'n 'vernieuwende' bijdrage als jouw voorstel om op CNR iedereen de mogelijkheid te geven om censuur toe te passen op bijdragen van anderen die je niet aanstaan. In het verlengde van dat idee moet je mijn 'on topic' reactie ook lezen.
Dat je het geen goed idee van mij vindt: geen probleem.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
- evelyne
- Miss Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Het ging er niet over of de bijdrage je niet aanstaat maar of de bijdrage iets bijdraagt. Ik vind dat een belangrijk verschil .boco schreef: Ik vond het minstens zo'n 'vernieuwende' bijdrage als jouw voorstel om op CNR iedereen de mogelijkheid te geven om censuur toe te passen op bijdragen van anderen die je niet aanstaan. In het verlengde van dat idee moet je mijn 'on topic' reactie ook lezen.
Dat je het geen goed idee van mij vindt: geen probleem.
Welkom terug iwan, het idee lijkt me teveel weelde voor de meesten hier zoals je inmiddels zelf vast hebt kunnen stellen...
-
- Lid
- Contacteer:
Hoi Bert,bz schreef:Welkom terug iwan, het idee lijkt me teveel weelde voor de meesten hier zoals je inmiddels zelf vast hebt kunnen stellen...
ik denk dat je gelijk hebt haha.
Maar ja, dat is een mening maar misschien niet andermans mening.
Het lijkt er zwaar op dat het handiger is om het allemaal maar zo te laten zo als het is.
Dus gewoon een forum met geringe moderatie en waarin On- en Offtopic postings gebroederlijk (m/v) naast elkaar te lezen blijven.

- DRUM
- Mister Chat'n'Run 2007
- Contacteer:
Iwan, zo is het al 9 jaar, en jij bent de afgelopen jaren degene die het meeste offtopic gepost heeft dus waar heb je het je eigenlijk overChatnRunner schreef:Het lijkt er zwaar op dat het handiger is om het allemaal maar zo te laten zo als het is.
Dus gewoon een forum met geringe moderatie en waarin On- en Offtopic postings gebroederlijk (m/v) naast elkaar te lezen blijven.

-
- Lid
- Contacteer:
Ik heb het over dat het me het handiger lijkt om het allemaal maar zo te laten zo als het is.DRUM schreef:waar heb je het je eigenlijk over