Tapatalk

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum
Plaats reactie
Drossie
Lid
Lid
Contacteer:

vr 15-08-2014 10:15

Is het mogelijk het forum aan te melden bij Tapatalk zodat het forum ook vlot te lezen is op smartphones of tablets?

Verder ondervind ik nog een probleem met de icoontjes van ongelezen berichten. Van zodra ik 1 topic lees waarin nieuwe berichten staan, verdwijnen van alle andere topics met nieuwe berichten het symbooltje van de nieuwe ongelezen berichten. Zeer vervelend.
evelyne
Miss Chat'n'Run 2006
Miss Chat'n'Run 2006
Contacteer:

vr 15-08-2014 11:37

Drossie schreef:Is het mogelijk het forum aan te melden bij Tapatalk zodat het forum ook vlot te lezen is op smartphones of tablets?

Verder ondervind ik nog een probleem met de icoontjes van ongelezen berichten. Van zodra ik 1 topic lees waarin nieuwe berichten staan, verdwijnen van alle andere topics met nieuwe berichten het symbooltje van de nieuwe ongelezen berichten. Zeer vervelend.
Smartphone heb ik niet, maar ik lees alles heel gemakkelijk op de ipad, begrijp jouw probleem hiermee niet zo.
Drossie
Lid
Lid
Contacteer:

vr 15-08-2014 12:11

Ik zeg toch nergens dat er een probleem is.
Ik stel alleen de vraag of het mogelijk is het forum via Tapatalk te bekijken. Ik ben actief op verschillende fora en vind Tapatalk zeer handig om de fora te lezen op mijn telefoon.
Ik geloof best dat het ook goed te lezen is via de browser op een mobiele telefoon.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

vr 15-08-2014 12:17

Ik heb even op de site van tapatalk gekeken, en de phpbb-versie die ondersteund wordt is hoger dan wij gebruiken. Daarmee zeg ik niet dat het niet kan, maar dat het vermoedelijk meer werk is dan de vijftien minuten installatie die daar genoemd wordt. Ik zal er op een verloren avond eens wat langer naar kijken.

Peter
BV sinds september 2006. DN2ASR1
Drossie
Lid
Lid
Contacteer:

za 11-04-2015 6:14

Al een verloren avond gehad om de mogelijkheid tot Tapatalk te bekijken?
Plaats reactie