Vervuiling
- Jan-Jasper
- Lid
Run zelf maar eens een forum (of website met interactie mogelijkheden). Je wordt gek van de bots die de boel komen vervuilen. Ik had er op een gegeven moment bijna een dagtaak aan op mijn fora en heb ze uiteindelijk maar offline gehaald (kleinschalige websites voor de lol, woog niet meer op tegen het werk door die bots)
Jan-Jasper heet in het echt Jan-Jasper
- evelyne
- Miss Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Sorry, ik schaam me, het is niet bedoelt als kritiek op de webmaster, dacht alleen dat er nu meer binnnekwam dan anders.Jan-Jasper schreef:Run zelf maar eens een forum (of website met interactie mogelijkheden). Je wordt gek van de bots die de boel komen vervuilen. Ik had er op een gegeven moment bijna een dagtaak aan op mijn fora en heb ze uiteindelijk maar offline gehaald (kleinschalige websites voor de lol, woog niet meer op tegen het werk door die bots)
Dijkloper, je doet je best, meer kun je niet doen, bedankt voor al je inspanningen.
- dijkloper
- Site Admin
- Contacteer:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Het is een terechte constatering, en ik heb het niet als een persoonlijke aanval ervaren.
Het is nou eenmaal verouderde software en die is veel gevoeliger voor dit soort spam-aanvallen, en nieuwe software kan vast wel, maar daar gaat veel tijd in zitten, en daarvoor ontbreekt deels die tijd, en deels de zin.
.
Ik probeer nog eens wat symptoombestrijding.
Het is nou eenmaal verouderde software en die is veel gevoeliger voor dit soort spam-aanvallen, en nieuwe software kan vast wel, maar daar gaat veel tijd in zitten, en daarvoor ontbreekt deels die tijd, en deels de zin.

Ik probeer nog eens wat symptoombestrijding.

BV sinds september 2006. DN2ASR1
- Jan-Jasper
- Lid
Het was van mij geen kritiek, niet op jou, niet op dijkloper of op wie dan ook. Ja, eigenlijk wel op de scriptkiddies die met die bots aan het spelen zijn maar die lezen dit toch niet..... En eigenlijk spui ik gewoon wat van mijn eigen frustratiesevelyne schreef:Sorry, ik schaam me, het is niet bedoelt als kritiek op de webmaster, dacht alleen dat er nu meer binnnekwam dan anders.Jan-Jasper schreef:Run zelf maar eens een forum (of website met interactie mogelijkheden). Je wordt gek van de bots die de boel komen vervuilen. Ik had er op een gegeven moment bijna een dagtaak aan op mijn fora en heb ze uiteindelijk maar offline gehaald (kleinschalige websites voor de lol, woog niet meer op tegen het werk door die bots)
Dijkloper, je doet je best, meer kun je niet doen, bedankt voor al je inspanningen.

Jan-Jasper heet in het echt Jan-Jasper
-
- Lid
- Contacteer:
Nergens last van Peter, ik werk met chrome
Weer strak aan de bak 
Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching

Fitcoach Allan van Alten
fitcoach.nu
(sport)massages en coaching
Ah!
Maar af en toe krijgt Peter ook een seintje via PB dat er weer iets mis is! (-;
Dat kan iedereen natuurlijk doen.
Maar af en toe krijgt Peter ook een seintje via PB dat er weer iets mis is! (-;
Dat kan iedereen natuurlijk doen.

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Ik weet niet of het aan de forum software ligt, maar de meeste fora hebben een 'report' button, waarmee je dus de webmaster een seintje kan geven als er iets mis is.
Als deze optie wel aanwezig is op de huidige software dan zou het misschien iets zijn om dit alsnog toe te voegen. Maar een PM sturen werkt natuurlijk ook.
Als deze optie wel aanwezig is op de huidige software dan zou het misschien iets zijn om dit alsnog toe te voegen. Maar een PM sturen werkt natuurlijk ook.