Is er een mogelijkheid voor een 'report' knop?

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum
loopgek
Lid
Lid
Contacteer:

di 11-08-2015 15:25

Musicmaestro schreef:een mogelijkheid is om een nieuw account eerst goed te keuren, iets wat op meer fora gebruikelijk is.
Dit lijkt me een erg goed plan (er vanuit gaande dat het technisch makkelijk in te stellen is). Creëer een aanmeldknop, en daarbij misschien zelfs enkele korte vragen waaruit blijkt dat we een hardloper van vlees en bloed binnenkrijgen. Enkele mensen machtigen om de aanmeldingen goed te keuren.
En na goedkeuring komt die aanmelding dan gelijk met de gegeven antwoorden in het voorsteltopic.

Ik verzin maar wat :wink:
Hardlopen kent geen wetten: hardlopers hebben opvattingen.
Loopgek heet in het echt JanWillem zie ook www.loopgek.nl
Gert88
Lid
Lid
Contacteer:

di 11-08-2015 17:04

qmark schreef:
Manon schreef:Ha, je bent er weer :D
En gelijk is het weer een stuk opgeruimder :lol:
Door even met vakantie te gaan zien we wel direct hoeveel er normaliter gebeuren moet :wink:

Mark

+1 :d:
Eide
Lid
Lid
Contacteer:

di 11-08-2015 20:40

dijkloper schreef:
Eide schreef:Ik ben best bereid spam te ruimen hoor. Ik ga niet modereren maar puin ruimen: prima.
Ik neem binnenkort contact met je op.
Hartstikke goed. Ik ben de laatste week van augustus op vakantie maar verder ben ik dagelijks wel even online.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

wo 12-08-2015 10:56

qmark schreef:
Manon schreef:Ha, je bent er weer :D
En gelijk is het weer een stuk opgeruimder :lol:
Door even met vakantie te gaan zien we wel direct hoeveel er normaliter gebeuren moet :wink:

Mark

(ps. de berichten van 'chatnrun9' staan er volgens mij nog)
Het is de afgelopen paar jaar niet zo druk geweest als de laatste twee maanden. Ik ga in elk geval iets aan de aanmeldprocedure doen zodat je niet meer automatisch lid kan worden, want zo is het wel heel bewerkelijk.
Ik weet dat er nog meer spam en hun veroorzakers opgeruimd moeten worden, maar ik moet ook de vakantiespullen nog opruimen. ;-)
De komende tijd wordt de boel weer netjes aan kant gemaakt.

Peter
BV sinds september 2006. DN2ASR1
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

wo 12-08-2015 11:00

loopgek schreef:
Musicmaestro schreef:een mogelijkheid is om een nieuw account eerst goed te keuren, iets wat op meer fora gebruikelijk is.
Dit lijkt me een erg goed plan (er vanuit gaande dat het technisch makkelijk in te stellen is).
Heel goed, ware het niet dat deze versie van de software die functie volgens mij niet kent, maar ik loop de mogelijkheden nog een keer helemaal langs, en anders pas ik zelf wel iets aan. Omdat de software erg beroerd gedocumenteerd is valt iets aanpassen vaak tegen, je moet uitkijken dat je niet het ene probleem oplost en tegelijkertijd een nieuw probleem creëert.
dijkloper
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

vr 14-08-2015 12:49

Ik heb even grote schoonmaak gehouden, hopelijk heb ik geen nieuwe gebruikers getroffen die te goeder trouw waren. ;-)

Tevens heb ik aan het registratiescherm een extra vraag toegevoegd die hopelijk voor onze Poolse en anderszins niet-Nederlandstalige spammers een afdoende dam opwerpt. We zullen het zien.

Peter
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

vr 14-08-2015 16:24

Goed werk Peter!!👍
Bedankt maar weer 😉
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Gert88
Lid
Lid
Contacteer:

vr 14-08-2015 20:16

:d:
Plaats reactie