Vanavond weer een serverprobleem?
Aan de berichten te zien een storing tussen ca. 18:15 en 23:00
ChatnRun vanmorgen een tijd uit de lucht
Constateren is één maar hoe lossen we het op? Het is nu al een paar keer achterelkaar voor gekomen.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
het gaat mij er om wie je bent.
Rupert, "we" lossen hier niet veel aan op denk ik. Alles staat of valt bij de garanties die de verschillende "leveranciers" hebben afgegeven, dan wel waar onze webbazen een contract voor hebben afgesloten.Rupert schreef:Constateren is één maar hoe lossen we het op? Het is nu al een paar keer achterelkaar voor gekomen.
Normaliter is het al mooi als je een beschikbaarheid van 99% op jaarbasis hebt. Dat klinkt veel,maar realiseer je je dat je dan al meer dan 3,5 dag per jaar plat ligt. En als we de uren die dit jaar CnR niet bereikbaar was optellen vraag ik me af of we die 3,5 dag al halen.
Alleen het is voor junks zoals ik verhipt lastig, zelden weer zoveel op refresh van ene pagina gedrukt als gisteren

Ik had hier gisteren ook last van... mijn eigen site zit ook bij dezelfde provider dus ook mijn email lag eruit...
Bleek een storing te zijn met de dataverbinding tussen de provider en het internet...
tja... dan houdt het snel op..
Maarten
Bleek een storing te zijn met de dataverbinding tussen de provider en het internet...
tja... dan houdt het snel op..
Maarten
One, two, Tri
Met wie bellen? Een briefje naar welk adres??Don_K schreef:Je kunt toch ook gewoon bellen?Manon schreef:En je kunt je pas beklagen als het probleem al verholpen is...![]()
Of een briefje sturen?

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
De Sint misschien?boco schreef: Met wie bellen? Een briefje naar welk adres??
to run fast, you gotta run fast!
DW-5GWZT
DW-5GWZT
-
- Lid
- Contacteer:
Beter sms-en dan, nogal druk bezet dezer dagen ...Chiel schreef:De Sint misschien?boco schreef: Met wie bellen? Een briefje naar welk adres??
Loop-ze,
Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
Gewoon opzoeken in he telefoonboek.boco schreef:Met wie bellen? Een briefje naar welk adres??Don_K schreef:Je kunt toch ook gewoon bellen?Manon schreef:En je kunt je pas beklagen als het probleem al verholpen is...![]()
Of een briefje sturen?
One, two, Tri
Sinds wanneer staat Chat'n'Run in het telefoonboek??Don_K schreef:Gewoon opzoeken in he telefoonboek.boco schreef:Met wie bellen? Een briefje naar welk adres??Don_K schreef: Je kunt toch ook gewoon bellen?
Of een briefje sturen?

't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
Met de nadruk op stond.gadget schreef:De info over de site stond op www.mihosnet.nl
www.mihosnet.nl staat met een beetje geluk in hetzelfde datacenter en was dan ongeveer even onbereikbaar als Chat'n'Run.

- kouketer
- Mister Chat'n'Run 2006
- Contacteer:
Vanavond is het forum weer uit de lucht geweest
Ik had om 19 uur mijn laptop weer opgehaald bij de computerwinkel. En ik dus maar denken dat de reparatie niet goed was gelukt...
Gelukkig werkt alles weer, zowel het forum, als mijn laptop

Ik had om 19 uur mijn laptop weer opgehaald bij de computerwinkel. En ik dus maar denken dat de reparatie niet goed was gelukt...

Gelukkig werkt alles weer, zowel het forum, als mijn laptop