Verzoekje verwijderen :evil: en :twisted:

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum
Iwanowitsch

za 09-01-2010 21:15

Verzoekje.

Zouden er twee emoticons verwijderd kunnen worden ???

Ik bedoel :evil: en :twisted:

Het zou ons mooie forum vind ik nog wat vriendelijker maken ...
Sommige berichten worden soms onnodig met deze emoticon aangezet waar ik me af en toe aan stoor.

Iwan.
Evert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 09-01-2010 21:23

Iwanowitsch schreef:Verzoekje.

Zouden er twee emoticons verwijderd kunnen worden ???

Ik bedoel :evil: en :twisted:

Het zou ons mooie forum vind ik nog wat vriendelijker maken ...
Sommige berichten worden soms onnodig met deze emoticon aangezet waar ik me af en toe aan stoor.

Iwan.
Ik gebruik ze bij tijd en wijle anders erg graag :twisted: :idea: We zouden natuurlijk een polletje kunnen houden. Bij de juiste vraagstelling win je altijd :wink:
Iwanowitsch

za 09-01-2010 21:28

Evert schreef: :idea: We zouden natuurlijk een polletje kunnen houden. Bij de juiste vraagstelling win je altijd :wink:
:D
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 09-01-2010 21:32

Blijkbaar wil je hier een discussie over uitlokken, anders had je dit verzoek in een PB'tje bij de beheerders voor kunnen leggen.
OK, hier komt mijn idee over jouw voorstel:
Iwanowitsch schreef:Sommige berichten worden soms onnodig met deze emoticon aangezet ....
En wie bepaalt dat; jij?

Het doet mij een beetje denken aan bibliotheekboeken, waarin door 'wereldverbeteraars'? alle (in hun ogen)vieze woorden en vloeken dik zijn doorgekrast.
Worden de boeken daar beter, mooier van? Dacht het niet. Ik vind juist dat daarmee de bedoeling van een schrijver door een of andere onverlaat wordt verkracht.

Als besloten zou worden om deze twee volkomen onschuldige emoticons te verwijderen, dan stel ik voor dat meteen alle andere emoticons worden verwijderd waarmee we - indien gewenst - een emotie aan onze bijdragen proberen mee te geven.

Bij deze:
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Einde discussie wat mij betreft.
(ik ben zelfs van mening dat er nog wel andere maatregelen te bedenken zijn waardioor we een aantal ergernissen op ons forum kunnen voorkomen)
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 21:45

Iwanowitsch schreef:

Iwan.
Als we alle stoorzenders gaan verwijderen weet ik er ook nog wel een paar :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:
Geloof niet alles wat je denkt
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 21:46

Ik ben het volledig met Bertus eens.

Het is net als met de TV. Als je je ergens aan ergert kijk dan niet.

Paul

P.s Iwan
Ik zou wel eens willen weten wat er zo storend aan is voor jou, want nu denk ik wat een zotte opmerking :D :) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :d: :ot: :h: :ny: :santa: :xmas: :tree: 8O :00\: :|c :mrgreen: :B: :Y: :wink: :roll:
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
DRUM
Mister Chat'n'Run 2007
Mister Chat'n'Run 2007
Contacteer:

za 09-01-2010 21:49

Iwanowitsch schreef: waar ik me af en toe aan stoor.
So what? Dan lees je het toch niet! :twisted:

EDIT: Ik zie dat Paul al een opmerking van soortgelijke strekking geplaatst heeft, ik zat er toevallig net aan te denken: ik ergerde me op een gegeven moment aan het tv aanbod en dat leidde er toe dat ik nu bijna niets meer kijk.

Keuzes maken Iwan! Je maakt overigens wel wat los: ik heb Paul nog nooit zo uitbundig zien doen :wink: (is deze vriendelijk genoeg?)

:evil:
Laatst gewijzigd door DRUM op za 09-01-2010 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Iemand FELICITEREN?? Klik HIER
Schema 2010 Weblog
Kit
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 21:52

8O Wat is dit nu weer voor topic?
Kunnen we het %^*% weer over hardlopen hebben?
Kit

O ja voor de duidelijkheid
:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:
De slak bereikte de ark door volharding!
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

za 09-01-2010 21:57

Afbeelding
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 21:58

Kit schreef:8O Wat is dit nu weer voor topic?
Kunnen we het %^*% weer over hardlopen hebben?
Kit

O ja voor de duidelijkheid
:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:
Jeetje Kit wat overdreven al die emoticons :D
Deze>>> :twisted: was toch wel genoeg geweest!
Dit was echt :ot:

Wat mij sluiten deze onzinnigheid!
Fugee
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 22:01

Vervangen door deze:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
How's my Dutch?
Calimero
Miss Chat'n'Run 2005
Miss Chat'n'Run 2005
Contacteer:

za 09-01-2010 22:02

DRUM schreef:Je maakt overigens wel wat los: ik heb Paul nog nooit zo uitbundig zien doen :wink: (is deze vriendelijk genoeg?)
Ik was ook helemaal verbaasd. :D ;)

Dan heb ik nog wel meer verzoekjes. Zullen "we" dan bijv. ook de " ???" en " !!!" verwijderen? Dat zou ons forum een stuk overzichtelijker maken. :twisted:
Moon
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 22:02

Annemarie schreef:Wat mij sluiten deze onzinnigheid!
NEE :evil: :evil: Er is niets op tv, zo heb ik nog enig vermaak op deze oersaaie zaterdagavond!
Veni, vidi, Velpon!
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

za 09-01-2010 22:04

Ho, ho, ho het is maar een verzoekje.
Of bij verwijdering van die twee emoticons ons mooie forum nog wat vriendelijker zou worden... ik denk het niet. Daar is toch veel meer voor nodig. Sommige berichten zouden al door hun inhoud onvriendelijk kunen overkomen. Daar zijn geen emoticons voor nodig.

Met vriendelijke groeten,
Rupert
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

za 09-01-2010 22:04

Moon schreef:
Annemarie schreef:Wat mij sluiten deze onzinnigheid!
NEE :evil: :evil: Er is niets op tv, zo heb ik nog enig vermaak op deze oersaaie zaterdagavond!
:lol: :lol: :lol: Ik zie nu dat het woord betreft in mijn zin ontbreekt :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :oops: :lol: :twisted: :twisted:
Gesloten