Verzoekje verwijderen :evil: en :twisted:

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

zo 10-01-2010 13:31

Rupert schreef:
Plenty2run schreef:en er komt een schoolmeesterige :evil: overheen, dan erger ik me daaraan.
Ook ik word zo moe van al dat schoolmeesterige gedoe.
Opknopen die schoolmeesters; stuk voor stuk. :twisted:
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

zo 10-01-2010 13:33

Plenty2run schreef:
ptaurus schreef:Het is net als met de TV. Als je je ergens aan ergert kijk dan niet.
Ok, dan kijk ik niet meer naar CnR....

Wanneer ik een OT reactie heb geplaatst en er komt een schoolmeesterige :evil: overheen, dan erger ik me daaraan. Vandaar dat ik ook veel minder reacties plaats dan voorheen. Ook best maar minder gezellig/lol dan een paar jaar terug (photoshopping en zo, nietwaar Iwan?)
Ik ben dan ook schoolmeester. :wink:

En het blijft zoals het is.
Als je je ergert aan iets waar je niet verplicht wordt naar te kijken dan kijk je niet. Zo simpel ligt dat.

Ik erger me aan soaps en dus kijk ik er niet naar.......

Paul

Nog even dit

Overigens is het hier allemaal nog niet zo erg qua pittige reacties. Ik zit ook oa op synthforum en daarmee vergeleken is wat dat betreft hier erg poezelig. Daarmee praat ik niet de andere toonzetting goed.

Maar af en toe een sneer hier en daar, of wat kritiek, dat moet toch best kunnen. Het is ook een discussie wat we af en toe voeren en in de discussie zeg je wel eens dingen wat scherper om een reactie los te wrikken. dat is het mooie van een discussie. Zo zie ik dat althans wel.

Anders wordt het allemaal zo rozegeur en maneschijn. En zo zit de wereld nu eenmaal niet inelkaar.
Nee ik vind het hier heel goed gaan wat dat betreft. Een mooi middenweg. Ik kijk er dan ook iemand op aan en heb respect voor ieders mening en wijze van beleving. Omgekeerd hoop ik dat het ook zo is.

(het werd even een wat langer aanhangsel)
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
jimmy
Lid
Lid

ma 11-01-2010 9:30

Doet me denken aan een eerdere opmerking. Een vraagje of het plaatsen van mogelijk kwetsende zaken achterwege gelaten kan worden roept hier nog steeds hele felle reacties op...
http://chatnrun.nl/modules.php?name=For ... ht=#226108
Rupert
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 11-01-2010 11:17

boco schreef:Opknopen die schoolmeesters; stuk voor stuk. :twisted:
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.
Het kan mij niet schelen wat je doet,
het gaat mij er om wie je bent.
Don_K
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

ma 11-01-2010 12:41

jimmy schreef:Doet me denken aan een eerdere opmerking. Een vraagje of het plaatsen van mogelijk kwetsende zaken achterwege gelaten kan worden roept hier nog steeds hele felle reacties op...
http://chatnrun.nl/modules.php?name=For ... ht=#226108
Oh?

Vertel mij dan eens waar jij in 's hemelsnaam een felle reactie ziet in deze thread?
ptaurus
Lid
Lid
Contacteer:

ma 11-01-2010 14:33

Rupert schreef:
boco schreef:Opknopen die schoolmeesters; stuk voor stuk. :twisted:
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.
Als ik goed ben geinformeerd is Bertus ook schoolmeester?

Of heb ik dat nu helemaal mis.

Paul (schoolmeester van beroep)
De wiskunde oprecht bekeken, bezit niet alleen waarheid, maar opperste schoonheid. Een schoonheid koud en streng als dat van een beeldhouwwerk. (Betrand Russell)

FaceBook: https://www.facebook.com/euclides314
Psychorunner
Lid
Lid
Contacteer:

ma 11-01-2010 14:37

Jij gaat door voor de magnetronoven.

Btw: controllers, nog zoiets: op het schavot ermee !

Loop-ze,

Bart
Er is nog nooit iemand in zijn zweet verdronken.
jimmy
Lid
Lid

ma 11-01-2010 16:25

Don_K schreef: Vertel mij dan eens waar jij in 's hemelsnaam een felle reactie ziet in deze thread?
Daar waar degene die geraakt wordt ze wel ziet en de onverschillige ze niet ziet...
Kwetsen kan met woorden die in de volksmond helaas heel "gewoon" zijn geworden, zoals het aanroepen van 's Hemelsnaam bij iets heel werelds.
Annemarie
Lid
Lid
Contacteer:

ma 11-01-2010 16:32

jimmy schreef:Doet me denken aan een eerdere opmerking. Een vraagje of het plaatsen van mogelijk kwetsende zaken achterwege gelaten kan worden roept hier nog steeds hele felle reacties op...
Jimmy, je zult ongetwijfeld een hele aardig man zijn, maar één ding begrijp ik niet helemaal en dat is het volgende:
jimmy schreef: Ik ga/laat mijn account hier wel verwijderen.
Kennelijk heb je dat niet gedaan, want je komt plosteling weer met een opmerking. Als je alleen maar komt om ons, die in jouw ogen iets helemaal verkeerds doen, een tik op de vinger te geven, mag je wat mij betreft je reacties achterwege laten. Kom liever met iets waar ik wel wat aan heb, bv hoe zag jou training er in dit weer uit.
Geloof niet alles wat je denkt
Robisrunning
ChatnRunCircuit
ChatnRunCircuit
Contacteer:

ma 11-01-2010 17:20

Iwan, die dit topic heeft geopend, heeft zijn reactie toch al gegeven en heeft er vrede mee.
Ik vindt dat we nu maar eens een slotje op dit topic moeten zetten, want deze discussie komt nooit tot een einde.
Iedereen heeft nu wel zijn zegje gedaan. Zoveel mensen zoveel meningen en meningsverschillen.
Een (milde) afspiegeling van de maatschappij.
The trail is the thing, not the end of the trail.
If you travel too fast you miss all you are travelling for.... ;-€

Weblog
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 11-01-2010 17:35

Robisrunning schreef:Iwan, die dit topic heeft geopend, heeft zijn reactie toch al gegeven en heeft er vrede mee.
Ik vindt dat we nu maar eens een slotje op dit topic moeten zetten, want deze discussie komt nooit tot een einde.
Iedereen heeft nu wel zijn zegje gedaan. Zoveel mensen zoveel meningen en meningsverschillen.
Een (milde) afspiegeling van de maatschappij.
Ja, vinkook
Gesloten