Uitbreiding ?

Ideeën en wensen voor verbeteringen of aanpassingen aan het Forum
Plaats reactie
popjoop
Lid
Lid

wo 24-03-2010 19:43

Ik ben voor mijzelf op zoek naar een nieuwe schema en wil de gelopen trainingen eigenlijk ook in e.o.a. logboek bijhouden, op het net zijn er ongelofelijk veel sites met deze mogelijkheden ik noem als voorbeeld Loperz, mydailymile.com. Maar het zou natuurlijk het beste zijn als ik het allemaal hier (C'n'R) kan doen.
Wellicht een idee??

Popjoop
Iwanowitsch

wo 24-03-2010 20:32

Hallo Joop,

ik ben het helemaal met je eens !!!
Sinds juli vorig jaar vermeld ik al m'n trainingen al bij elkaar in een destijds gestart bericht wat maar steeds langer en lannnnggger wordt ...

Zie de link onderaan dit bericht.

Ook ik stel voor om binnen de CnR-site een "tool" te hebben in de vorm van een persoonlijke pagina waar je je trainings- en andere gegevens kwijt kunt.

Zou een mooie uitbreiding zijn, zeker als die gegevens in grafiekjes verwerkt zouden zijn.

Gr. Iwan.
MiepMiep
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

wo 24-03-2010 21:01

Ik heb er wel eens over gedroomd om mijn loopcalculator uit te breiden tot een soort Zwitsers Zakmes met allerlei berekeningsmodules, schemagenerator, printen van tussentijden, grafieken, enz, enz.

Door tijdgebrek zal het wel bij een droom blijven.
Bor
Lid
Lid
Contacteer:

wo 24-03-2010 21:04

Op wielertoerist hebben ze op het forum een tool om trainingen bij te houden en ze hebben er ook een klassement aangekoppeld.

zie onderstaande link:

http://www.wijntoerist.nl/index.php?pag ... ruientop10
"You can train anywhere. Use what you have" -Dr. Joe Vigil
Plaats reactie