NK Baan Atletiek Senioren (09 - 10 juli)

Aankondigingen, verslagen, tips, afspraken
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

di 28-06-2005 14:38

Goedemiddag,

Geen groot loopevenement maar wel een waar vele toppers aanwezig zijn. De Nederlands Kampioenschappen Baan Atletiek in het Olympisch Stadion te Amsterdam op za 9 en zo 10 juli. Veel info op www.phanos.org

oh ja : IK ben er ook !!

(als jury lid)

Wie is er nog meer actief ??
Bjorn Paree / AV AALSMEER
www.runoutofhell.nl

Speeding isn't allways a crime (Joan vd Akker)

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
rrrr
Lid
Lid

di 28-06-2005 15:50

a zo op het zelfde weekend als de belgische kamp.
daar ga ik wel naartoe proberen op men 800 wat sneller te gaan. finale waarschijnlijk te hoog gegrepen.

veel succes daar in nederland
ralfie21
Lid
Lid
Contacteer:

wo 29-06-2005 9:54

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk proberen om mee te doen aan het Nk. Ik heb namelijk een Nederlands paspoort. Dan moet ik natuurlijk ook een Nederlandse club zoeken waar ik me bij aansluit. Ik blijf dan natuurlijk ook lid van mijn belgische club ATLA
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

ma 04-07-2005 12:01

Afgelopen woensdag de uitleg gekregen over het verloop en ik heb denk ik een van de mooiste jury baantjes die er is.

Zal zowel zaterdag alsmede zondag midden op het veld staan bij het score bord voor het kogelslingeren & speerwerpen. Wordt dus genieten terwijl ik de scores invoer. De NOS komt ook voor uitzending dus wie tv kijkt kan mij mogelijk zien.
www.runoutofhell.nl

To give anything less than your best is to sacrifice the Gift (Steve Prefontaine)
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 04-07-2005 12:17

Sandra de Jonge doet namens Ciko mee (er zijn vast meer atleten van Ciko'66, ik denk alleen lopers). Marije te Raa, Lindy Burgman en Bas Eefting bijvoorbeeld.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 04-07-2005 12:30

Dick schreef:Sandra de Jonge doet namens Ciko mee (er zijn vast meer atleten van Ciko'66, ik denk alleen lopers). Marije te Raa, Lindy Burgman en Bas Eefting bijvoorbeeld.
Robert Spoek ook nog. Bas Eefting loopt zowel 800 als de 1500m. Marije te Raa is blijkbaar nog geblesseerd, ik vond haar niet op de lijsten.
boco
Mister Chat'n'Run 2005
Mister Chat'n'Run 2005
Contacteer:

ma 04-07-2005 18:33

Dick schreef:
Dick schreef:Sandra de Jonge doet namens Ciko mee (er zijn vast meer atleten van Ciko'66, ik denk alleen lopers). Marije te Raa, Lindy Burgman en Bas Eefting bijvoorbeeld.
Robert Spoek ook nog. Bas Eefting loopt zowel 800 als de 1500m. Marije te Raa is blijkbaar nog geblesseerd, ik vond haar niet op de lijsten.
Michel Kerkdijk van Atletics Nijverdal vertelde me gisteren dat hij ook aan de start zal verschijnen op de 800 meter. Zou mooi zijn wanneer hij z'n PR van 1:50.89 kan verbeteren en onder de 1:50 kan duiken!
Henrieke Krommendijk, tegenwoordig Unitas maar trainend bij Atletics Nijverdal, start op de 400 m. Haar PR is 55:20.
't Giet oe goed, bi'j al wa'j doet!
If you've reached your goals, you haven't set them high enough.
Dick
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

ma 04-07-2005 19:31

Michel is wel erg snel voor een B-junior zeg. Mogen B-junioren wel verschijnen op Senioren toernooien? Blijkbaar wel. Ik dacht dat er maar 1 categorie overgeslagen mocht worden.
MarcoV
Lid
Lid
Contacteer:

ma 04-07-2005 21:59

Had er graag naar toe gegaan om mooie aktie- en sfeerfoto's te maken, maar helaas geen tijd dit weekend. Volgend jaar nieuwe poging. Alle deelnemers / aanwezigen veel succes c.q. plezier!
erki
Lid
Lid
Contacteer:

do 07-07-2005 20:57

Dick schreef:Michel is wel erg snel voor een B-junior zeg. Mogen B-junioren wel verschijnen op Senioren toernooien? Blijkbaar wel. Ik dacht dat er maar 1 categorie overgeslagen mocht worden.
Die regels zijn nu wat versoepeld. Maar Michel gaat natuurlijk niet sneller dan die 1.50 want die liep hij bij de supersnelle Gouden Spike in Leiden :lol:
erki
Lid
Lid
Contacteer:

do 07-07-2005 21:05

BjornAVAalsmeer schreef:Goedemiddag,

Geen groot loopevenement maar wel een waar vele toppers aanwezig zijn. De Nederlands Kampioenschappen Baan Atletiek in het Olympisch Stadion te Amsterdam op za 9 en zo 10 juli. Veel info op www.phanos.org

Ik ga er zaterdag heen, maar als toeschouwer :)

Van mijn club Leiden Atletiek zullen er ook een aantal meedoen. Interessante atleet wordt Edgard Creemers, een atleet van 30 jaar die jaar in jaar uit maar progressie blijft boeken. Is nu tot 3.50 gekomen op de 1500 meter en wellicht een outsider voor een medaille. Begon ooit met een weddenschap een halve marathon boven de 2 uur te lopen...

Voor het eerst sinds jaren zal Kamiel Maase verstek laten gaan bij het NK. Het past niet in zijn marathonvoorbereiding om nu op de baan te lopen. Zijn vriendin Claartje - vorig jaar verrassend brons op het NK op de 1500 meter - zal wel van de partij zijn.

Nog een interessante atleet is Marnix Engels. Zijn specialiteit is de 20(!)-kamp. Daarop heeft hij het Nederlands record en won al medailles op officieuze WK's. Van huis uit is hij hoogspringer, won ook al eens medailles bij hinkstapspringen, maar de looponderdelen gaan hem erg makkelijk af. Omdat hoogspringen en hinkstap niet op het programma van de Gouden Spike stonden en hij toch mee wou doen aan onze eigen topwedstrijd, besloot hij het maar eens te proberen op de 400 meter horden. Hij had daar een belegen tijd van 58 seconden staan. Liep bij zijn eerste wedstrijd 55 seconden en twee weken later bij de Gouden Spike 53.5 waarmee hij zomaar de nationale top-10 binnenstormde. Wegens dat succes besloot hij zich ook maar in te schrijven voor het NK... ben benieuwd. Als voorbereiding deed hij afgelopen weekend nog een 10-kamp...

Erik
frankie
Benefactor
Benefactor
Contacteer:

do 07-07-2005 21:12

erki schreef:
BjornAVAalsmeer schreef:Goedemiddag,

Ik ga er zaterdag heen, maar als toeschouwer :)

Van mijn club Leiden Atletiek zullen er ook een aantal meedoen. Interessante atleet wordt Edgard Creemers, een atleet van 30 jaar die jaar in jaar uit maar progressie blijft boeken. Is nu tot 3.50 gekomen op de 1500 meter en wellicht een outsider voor een medaille. Begon ooit met een weddenschap een halve marathon boven de 2 uur te lopen...

Voor het eerst sinds jaren zal Kamiel Maase verstek laten gaan bij het NK. Het past niet in zijn marathonvoorbereiding om nu op de baan te lopen. Zijn vriendin Claartje - vorig jaar verrassend brons op het NK op de 1500 meter - zal wel van de partij zijn.

Nog een interessante atleet is Marnix Engels. Zijn specialiteit is de 20(!)-kamp. Daarop heeft hij het Nederlands record en won al medailles op officieuze WK's. Van huis uit is hij hoogspringer, won ook al eens medailles bij hinkstapspringen, maar de looponderdelen gaan hem erg makkelijk af. Omdat hoogspringen en hinkstap niet op het programma van de Gouden Spike stonden en hij toch mee wou doen aan onze eigen topwedstrijd, besloot hij het maar eens te proberen op de 400 meter horden. Hij had daar een belegen tijd van 58 seconden staan. Liep bij zijn eerste wedstrijd 55 seconden en twee weken later bij de Gouden Spike 53.5 waarmee hij zomaar de nationale top-10 binnenstormde. Wegens dat succes besloot hij zich ook maar in te schrijven voor het NK... ben benieuwd. Als voorbereiding deed hij afgelopen weekend nog een 10-kamp...

Erik
Ik heb het gevoel dat er dara wat medailles gaan behaald worden :lol: :lol: :lol:

veel plezier dit weekend
pr: 1500meter:3.47 -3000:7.57---5000:13.50---10000:29.24---15km:45.31.
BjornAVAalsmeer
Lid
Lid
Contacteer:

vr 08-07-2005 8:52

Goedemorgen Erki,

Dat Kamiel niet meeliep wist ik al maar komt hij wel om z'n vriendin aan te moedigen ??
www.runoutofhell.nl

cinpindypy
Lid
Lid

vr 08-07-2005 10:42

voor iedereen die lopen gaat veel succes en voor de supporters veel plezier :wink:
erki
Lid
Lid
Contacteer:

vr 08-07-2005 11:53

BjornAVAalsmeer schreef:Goedemorgen Erki,

Dat Kamiel niet meeliep wist ik al maar komt hij wel om z'n vriendin aan te moedigen ??
Nee helaas, hij verblijft momenteel op trainingsstage in Duitsland.
Plaats reactie