Duurzaam veilig zijn tijdens het hardlopen

Schoenen, kleding, accessoires, aanbiedingen, te koop aangeboden/ gevraagd
Plaats reactie
Germ
Lid
Lid

do 07-05-2020 10:45

Beste hardlopers,

Er is niets beter dan hardlopen in de natuur :). Maar de natuur moeten we ook behouden! In de winter word het snel donker en ook dan wil je hardlopen natuurlijk. Hardlopen in het donker word lastig en daarom moet je goed verlicht zijn! Al die talloze lampjes die je al hebt gebruikt maar steeds weer stuk gaan of leeg zijn, hier moet een oplossing voor komen. Een lampje dat oplaadbaar is en je over een langere periode kunt gebruiken, hiermee help je mee aan het verminderen van batterij verbruik. Omdat je het lampje op kunt laden heb je altijd licht en ben je altijd veilig zichtbaar! De ideale oplossing lijkt mij? Lekker veilig hardlopen, lampje opladen als je thuiskomt en daarna weer lekker veilig hardlopen! Ik heb een groepje studenten gevonden die dit aanbieden; ik zou een bezoekje nemen op hun instagram om beter op de hoogte te blijven. Instagram: @safve.light. Een ideale oplossing voor 2 problemen, duurzaamheid en veiligheid!

Germ van der Heide
RubenV
Site Admin
Site Admin

do 07-05-2020 12:28

Dag Germ,

Alvast welkom op het forum :wink:

Ik loop momenteel ook al met verlichting wanneer het donker is.
Voorbeeld hiervan: https://www.decathlon.be/nl/p/borstlamp ... mc=8573980

Deze geeft licht zowel aan de voorkant (wit) als aan de achterkant (rood) en ik kan deze opladen via micro-usb.
Wat is het grote verschil dan met jullie product of is dit wat gelijkaardig?
Jullie variant lijkt op het eerste zicht wel goedkoper.
Hens
Benefactor
Benefactor

do 07-05-2020 12:48

Klinkt erg als reclame!
Daarnaast los je met een oplaadbaar ding het probleem van niet-meer-werken niet op. Die accu in zo'n ding zal in het zomerhalfjaar niet gebruikt worden. Dat vinden accu's niet leuk, stilliggen. Na 2-3 jaar is de capaciteit zover teruggelopen dat je tóch weer een nieuwe moet aanschaffen. Zolang doe ik nu ook met de knipperbandjes van de Aldi. Moet je wel halverwege de batterij een keer vervangen. Als je er aan denkt en tijd over hebt kun je die batterij er in de zomer uithalen, gaat ie langer mee.
RubenV
Site Admin
Site Admin

do 07-05-2020 13:24

@Germ

Jullie kijken best de content op jullie website nog eens na.
Staan een aantal zaken niet correct.
Homepage:
De naam SaFVe-Light staat voor veiligheid en besparen. De F komt van het woord safe dit staat voor veiligheid en de V is voor besparen.
Op andere pagina's zoals https://safvelight.nl/veelgestelde-vragen/ staan ook raar geformuleerde zinnen die precies wel via Google Translate of dergelijke rechtstreeks zijn vertaald uit een andere taal...
Hens
Benefactor
Benefactor

do 07-05-2020 22:16

RubenV schreef:
do 07-05-2020 12:28
Jullie variant lijkt op het eerste zicht wel goedkoper.
Ik zie nergens een prijs. Mis trouwens meer op de website. Er staat bijv. dat ie makkelijk te bevestigen is, maar op de ene foto die op de site staat is daar niets van te zien. Ik heb geen flauw idee hoe dat in z'n werk gaat.
Plaats reactie